Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zamestnanecké výhody v obchodných reťazcoch v Brne
Krempaská, Katarína
Krempaská, K. Z Zaměstnanecké výhody v obchodních řetězcích v Brně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Cílem práce je navrhnout zaměstnanecké výhody vhodné pro obchodní řetězce v Brně. První část práce sestává z teoretických poznatků o odměňování zaměst-nanců a zaměstnaneckých benefitech. Druhá část práce se věnuje zpracování dat získaných dotazníkovým šetřením a jejich následné analýze. Z dosažených výsledků jsou vytvořeny návrhy, které jsou v závěru vyčísleny.
Regionální potravina v politice obchodních řetězců
Holoubková, Iveta
Diplomová práce se zabývá postavením regionálních potravin ve vybraném vzorku obchodních řetězců působících v okrese Brno-město a Brno-venkov. Teoretická část práce je věnována vybraným okruhům, které se vztahují k problematice agrárního sektoru a jeho formování v podmínkách současného agrobyznysu. Součástí tohoto oddílu je i seznámení se základními charakteristikami a pojmy vztahující k fungování maloobchodního trhu v České republice. Nezbytným článkem je definování pojmu regionální potravina a stručné uvedení marketingových technik, nezbytných pro zpracování praktické části práce. Jejím obsahem je realizace primárního výzkumu dle zvolené metodiky a zpracování výsledků, na jejichž základě bude možné zhodnotit postavení regionálních potravin v obchodních řetězcích.
Plýtvání potravinami – analýza domácností a obchodních řetězců
Harašta, Martin
Předkládaná diplomová práce se v obecné části věnuje plýtváním potravinami v České republice a ve světě. Dále jsou zde zmíněny různé historické souvislosti a poslední částí rešerše je popis příčin, důsledků a řešení tohoto neefektivního nakládání s potravinami. Stěžejní část práce se zabývá analýzou výsledků proběhlého dotazníkového šetření mezi českými domácnostmi a jeho následným vyhodnocením. Poslední částí diplomové práce je analýza uskutečněného výzkumu vybraných obchodních řetězců a jejich následné porovnání a vyhodnocení. V návaznosti na výsledky obou výzkumů jsou představena možná řešení a navržena opatření. Na základě dotazníkového šetření vyšlo najevo, že české domácnosti mnohdy s potravinami skutečně plýtvají a je zde také určitá souvislost mezi strukturou domácností, věkem respondentů a úrovní plýtvání. Co se týče části zabývající se analýzou obchodních řetězců, zde se ukázalo, že sledované prodejny mají velmi dobrý systém prevence vzniku potravinového odpadu, na druhou stranu je zde ale vícero problémů ohledně nové legislativy o darování neprodejných potravin, která je vzhledem k její krátké platnosti nedořešená.
Porovnání a průzkum tržních cen zeleniny ve vybraném regionu
Jansková, Petra
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním a průzkumem cen zeleniny v zimních měsících ve vybraném regionu. Experiment byl zahájen 27.11.2015 a ukončen 18.3.2016. Za sledovanou lokalitu bylo zvoleno Uherské Hradiště a jeho blízké okolí. Pro průzkum a porovnání hlavních druhů zeleniny byly vybrány čtyři modelové objekty, u kterých byl každý týden v pátek v čase od 11.00-14.00hod monitorovány tržní ceny, dostupnost a kvalita zeleniny. Získané údaje byly následně srovnány s informačním zpravodajem ZUČM. Vyhodnocení bylo provedeno tabulárně a graficky v programu MS office 2007. Výsledkem této práce je, že nejvyšší dostupnost hlavních zeleninových druhů byla v supermarketu Tesco 97,55% a nejvyšší prodejní ceny byly v supermarketu Billa. Kvalita zeleniny ve sledovaném období byla až na výjimku v supermarketu Tesco velmi dobrá. Získané údaje srovnané s informačním zpravodajem ZUČM vedlo ke zjištění, že nejlevnější průměrné tržní ceny za celé sledované období jsou z integrované produkce uvedené v informačním zpravodaji ZUČM, výjimkou je petržel, která se prodávala v listopadu 0,90Kč levněji v hypermarketu Albert a supermarketu Lidl a v lednu v supermarketu Lidl o 9,18Kč levněji. V závěrečné části byly graficky vypracovány statistické spojnice trendu, které zobrazily narůstající nebo klesající tržní ceny ve sledovaném období. Výsledkem byl z dlouhodobého hlediska pokles cen v supermarketu Tesco u mrkve, cibule a petržele, u ostatních supermarketů byl nárůst tržní ceny v celém období.
Vlastní značky obchodního řetězce
MARTINEC, Patrik
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.
Návrh podnikových procesů ve službách
Červinka, Jan ; Štěrba, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem procesů v podnikání v oblasti služeb, vychází z relevantních teoretických poznatků, které jsou následovány analýzou potřebných zdrojů, jejich zajištěním a také analýzou tržního prostředí a konkurence. Výsledkem práce je vlastní návrh konceptu a určení podmínek pro jeho uvedení v provoz, jež umožňují realizovat moderní koncepty služeb v globalizovaném prostředí. Návrh podnikových procesů ve službách je konkretizován do podnikatelského záměru založení restaurace rychlého občerstvení Subway. Bakalářská práce je zaměřena na řešení konkrétních podmínek ve městě Hustopeče.
Marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích
Matysíková, Ivana ; Tomášková, Eva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový výzkum značek v obchodních řetězcích. V teoretické části je popsán průběh jednotlivých částí marketingového výzkumu a také tematika hodnoty značky, která je potřebná pro pochopení zkoumaného problému. Praktická část se pak zaměřuje na popis obchodních řetězců a konkrétní vyhodnocení celého výzkumu. Součástí je pak i doporučení pro soukromníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.