Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
Analýza a návrh internetového obchodu
Freiberg, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem internetového obchodu pro společnosti GastronomikKV s.r.o. Internetové obchodování je v dnešní době pro firmy velice důležité a platí to i na trhu s gastronomickými zařízeními a službami. První část práce se zabývá teorií, která se váže na internetové obchody. Práce naváže analýzou zákaznických požadavků na budoucí internetový obchod společnosti a analýzou její konkurence. Před samotnou návrhovou částí práce je poté provedena analýza metodikou WebML. Hlavní část práce, tedy ta která se zabývá návrhem internetového obchodu, se zaměří hlavně na využití nástrojů internetového marketingu a na provedení správné optimalizace pro vyhledávače, dotkne se ale i zásad použitelnosti a přístupnosti webových stránek. V závěru práce bude návrh zhodnocen z hlediska toho jak přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti GastronomikKV s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.