Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Montessori pedagogika v českém školství
Havlíková, Renata ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Diplomová práce zpracovává uplatnění montessori pedagogiky v českém prostředí. Úvodní kapitoly této práce se věnují životu a dílu Marie Montessori, základním antropologický myšlenkám a principům, dále pak vývoji montessori pedagogiky. Deskriptivní metodou práce mapuje současné zastoupení institucí a základních škol, které v českém prostředí působí. Další kapitoly obsahují případové studie dvou pražských Montessori základních škol. Výsledky této práce poukazují na to, že pedagogika Marie Montessori není jen strnulou koncepcí, nýbrž pedagogikou, která je stále schopna rozvoje v rámci živého procesu v praxi.
Zřízení třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu.
NEPODALOVÁ, Renata
Bakalářská práce na téma Zřízení třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu" je věnována základním principům pedagogiky Marie Montessori a možnostem zřízení alternativní třídy s Montessori prvky v mateřské škole běžného typu. Nezapomíná ani na náležitosti a legislativu, které musí škola zajistit pro vznik alternativní třídy. Praktická část je koncipována jako kvantitativní výzkum, jehož cílem je zmapovat zájem rodičů k volbě třídy s Montessori pedagogikou a definování hlavních důvodů, proč rodiče pro své děti hledají mateřské školy uplatňující tento alternativní vzdělávací systém. Sběr dat proběhl formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili rodiče dětí navštěvujících mateřskou školu ve Strakonicích.
Montessori pedagogika v českém školství
Havlíková, Renata ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Diplomová práce zpracovává uplatnění montessori pedagogiky v českém prostředí. Úvodní kapitoly této práce se věnují životu a dílu Marie Montessori, základním antropologický myšlenkám a principům, dále pak vývoji montessori pedagogiky. Deskriptivní metodou práce mapuje současné zastoupení institucí a základních škol, které v českém prostředí působí. Další kapitoly obsahují případové studie dvou pražských Montessori základních škol. Výsledky této práce poukazují na to, že pedagogika Marie Montessori není jen strnulou koncepcí, nýbrž pedagogikou, která je stále schopna rozvoje v rámci živého procesu v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.