Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.
Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009-2010
Kubová, Dagmar ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Kulturní marketing města Kutná Hora v letech 2009 - 2010 pojednává o marketingové komunikaci kulturních objektů města Kutná Hora v období vymezeným lety 2009 a 2010. V první části práce popisuje marketingový mix města Kutná Hora jako souboru kulturních objektů, věnuje se však také kulturním objektům města jednotlivě. Materiálem pro tuto část byly zejména propagační materiály města a objektů zaměřených na kulturu. Druhá část práce je věnována primárnímu výzkumu, který byl proveden s obyvateli města Kutná Hora. Předmětem výzkumu byla zejména spokojenost obyvatel s možnostmi kulturního vyžití ve městě a celková spokojenost s kulturním marketingem a informovaností. Od výsledků tohoto dotazníkového šetření se odvíjí i poslední část této práce, která zhodnocuje nabyté poznatky z prvních dvou částí a prostřednictvím tzv. SWOT analýzy uvádí návrhy a doporučení pro vylepšení marketingové komunikace města v oblasti kultury a kulturních objektů města. Jako techniky zpracování materiálu určeného pro tuto práci jsou užity deskripce, primární výzkum dle vlastních dotazníků, v případě některých materiálů byla využita také kvantitativní analýza.
Význam kulturního potenciálu pro marketing města Kutné Hory
Procházková, Barbora ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce hodnotí vliv kulturního potenciálu města Kutná Hora na jeho marketingové řízení, identifikuje bariéry úspěšné implementace marketingové strategie a doporučuje další postup k překonání těchto bariér. Práce nejprve analyzuje dosavadní aplikaci nástrojů marketingového mixu v situační analýze. V další části shrnuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu a představuje návrhy pro zlepšení implementace marketingové strategie ve městě. Sběr dat pro kvantitativní výzkum proběhl metodou osobního dotazování. Výzkum je rozdělen na dvě části -- výzkum postojů členů občanských sdružení, činných v oblasti kultury a cestovního ruchu, a výzkum názorů návštěvníků města. Diplomová práce ověřila primární hypotézu, že při tvorbě marketingové a komunikační strategie Městský úřad Kutná Hora nedostatečně spolupracuje se subjekty, které se podílí na kulturním a turistickém životě města.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.