Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání nového produktu BeBe Dobré ráno spotřebiteli
Platlová, Drahomíra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním nového produktu BeBe Dobré ráno spotřebiteli, tedy zkoumáním znalosti a postojů k produktu. Dále se zaměřuje na vztah spotřebitelů ke značce, jejich konzumními návyky či preferencemi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, tj. teoretické a praktické části, jenž se následně dělí do několika kapitol. Teoretická část přibližuje čtenáři problematiku a přináší obecné informace o marketingu, které se následně odráží v druhé, praktické části. Druhá část začíná představením společnosti včetně její historie a portofólia produktů, přičemž je následována výzkumem, jehož výsledky jsou dále detailně rozebrány. Součástí závěrů výzkumu je shrnutí celého dotazování a doporučení pro budoucí vývoj značky.
Marketingový plán pro Jazykovou školu Zachovou, s.r.o.
Křenová, Radka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro Jazykovou školu Zachovou. Práce obsahuje zpracování situační analýzy, která ukazuje na současnou situaci společnosti. Podle výsledků analýz jsou určeny hlavní marketingové cíle, dále jsou stanoveny marketingové strategie potřebné k dosažení těchto cílů a je navržena vhodná marketingová aktivita a komunikace. Na závěr jsou navrženy způsoby kontroly plnění tohoto marketingového plánu a jsou doporučena opatření na zlepšení situace a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Cílem této diplomové práce je připravit pro Jazykovou školu Zachovou marketingový plán, díky kterému bude moci dosáhnout konkurenční výhody a upevnit si postavení na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.