Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika využívání ICT v práci pedagogických pracovníků mateřských škol
Sýkorová, Kateřina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná práce se snaží popsat současné tendence ve vztahu využívání ICT v práci pedagogických pracovníků k počítačové gramotnosti pedagogických pracovníků v mateřských školách. Cílem práce je nalézt souvislosti mezi dosavadním poznáním současných hodnot vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích, moderních manažerských termínech, včetně situace a tendencí v předškolním vzdělávání, a samotným reálným stavem počítačové gramotnosti pedagogických pracovníků v mateřských školách, což je předpoklad právě pro využívání ICT v práci pedagogických pracovníků mateřské školy. V první části definuje záměry ve strategických dokumentech, které jsou v tomto prostředí aktuální, jako je Hlavní strategie vzdělávací politiky, informační společnost, učící se organizace, lidskými zdroji, včetně delegování. V druhé polovině pak zaváděním informačních technologií do škol, kurikulární reformou, údaji ve strategických dokumentech, informačními technologiemi v mateřské škole a možnostmi ICT pro vzdělávací organizace a požadavky moderní doby. Výzkumná část se zabývá současným stavem počítačového vzdělání a delegováním určitých činností právě s počítačovou technikou v závislosti na vyvrácení či potvrzení hypotéz. Na základě studia odborné literatury, vlastní zkušenosti z praxe vedoucího pracovníka mateřské...
Problematika využívání ICT v práci pedagogických pracovníků mateřských škol
Sýkorová, Kateřina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná práce se snaží popsat současné tendence ve vztahu využívání ICT v práci pedagogických pracovníků k počítačové gramotnosti pedagogických pracovníků v mateřských školách. Cílem práce je nalézt souvislosti mezi dosavadním poznáním současných hodnot vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích, moderních manažerských termínech, včetně situace a tendencí v předškolním vzdělávání, a samotným reálným stavem počítačové gramotnosti pedagogických pracovníků v mateřských školách, což je předpoklad právě pro využívání ICT v práci pedagogických pracovníků mateřské školy. V první části definuje záměry ve strategických dokumentech, které jsou v tomto prostředí aktuální, jako je Hlavní strategie vzdělávací politiky, informační společnost, učící se organizace, lidskými zdroji, včetně delegování. V druhé polovině pak zaváděním informačních technologií do škol, kurikulární reformou, údaji ve strategických dokumentech, informačními technologiemi v mateřské škole a možnostmi ICT pro vzdělávací organizace a požadavky moderní doby. Výzkumná část se zabývá současným stavem počítačového vzdělání a delegováním určitých činností právě s počítačovou technikou v závislosti na vyvrácení či potvrzení hypotéz. Na základě studia odborné literatury, vlastní zkušenosti z praxe vedoucího pracovníka mateřské...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.