Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezkolizní navigace mobilního robotu
Stříteský, Vladimír ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Práce se zabývá autonomní jízdou robotu z hlediska vyhýbání se překážkám v již naplánované trase. Jsou zde shrnuty běžně používané snímače pro detekci překážek a algoritmy pro hledání cesty. Na těchto základech je navrženo vlastní řešení problému využívající změnu naplánovaných bodů trasy. Pro test funkčnosti řešení je vytvořena simulace v prostředí MATLAB. Pro test v reálném prostředí je navržená metoda aplikována na reálný robot. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky a návrhy na zlepšení.
Senzor na bázi optovláknového interferometru
Rozsypal, Filip ; Dejdar, Petr (oponent) ; Čučka, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním couplerů 2x2 a 3x3. Dále je zde probrána problematika otovláknového Michelsonova interferometru a jeho využití jako senzoru. Tento senzor je schopný detekovat velmi kvalitně vibrace. Obsahem části práce jsou také simulace s využitím 3x3 coupleru, jako senzoru vibrací a lokalizace vibrace na optickém vláknu s použitím Michelsonova a Mach-Zehnderova interferometru.
Senzor na bázi optovláknového interferometru
Rozsypal, Filip ; Dejdar, Petr (oponent) ; Čučka, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním couplerů 2x2 a 3x3. Dále je zde probrána problematika otovláknového Michelsonova interferometru a jeho využití jako senzoru. Tento senzor je schopný detekovat velmi kvalitně vibrace. Obsahem části práce jsou také simulace s využitím 3x3 coupleru, jako senzoru vibrací a lokalizace vibrace na optickém vláknu s použitím Michelsonova a Mach-Zehnderova interferometru.
Bezkolizní navigace mobilního robotu
Stříteský, Vladimír ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Práce se zabývá autonomní jízdou robotu z hlediska vyhýbání se překážkám v již naplánované trase. Jsou zde shrnuty běžně používané snímače pro detekci překážek a algoritmy pro hledání cesty. Na těchto základech je navrženo vlastní řešení problému využívající změnu naplánovaných bodů trasy. Pro test funkčnosti řešení je vytvořena simulace v prostředí MATLAB. Pro test v reálném prostředí je navržená metoda aplikována na reálný robot. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky a návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.