Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
KŘÍŽ, Vojtěch
Tato bakalářská práce se zabývá užitím vulgarismů v komunikaci anglicky mluvícího internetu. Internet je specifický svým velmi dynamickým prostředím, a tudíž i mnoha způsoby komunikace. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu "taboo language" a jeho typologií. V rámci této části je bližší pozornost věnována vulgarismům. Závěr teoretické části se zabývá přiblížením specifik internetové komunikace. Praktická část obsahuje popis zkoumaných stránek a následně obsahuje samotný výzkum a rozbor internetového jazyka na vybraných internetových stránkách. Sesbíraná data jsou podrobena analýze pomocí korpusového softwaru #LancsBox. Data jsou poté vložena do přehledných tabulek a grafů, které znázorňují nejčastěji používané výrazy a jejich počty. Analyzované stránky jsou na závěr porovnány co se týče frekvence užívání vulgárních výrazů. Práce zkoumá, kdy se vulgární výrazy na internetu používají, a zda-li se používají více než v mimo něj.
Streamování počítačových her v České republice: kvalitativní studie
Válek, Jiří ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Tato práce se věnuje fenoménu živého streamování počítačových her v České republice. Práce je založená na přístupu online etnografie a klade si za cíl popsat, jaký význam přisuzují streamování producenti obsahu (označovaní v této práci jako performeři), jaké jsou jejich motivace ke streamování, jak se na streamech prezentují a jaká je obsahová náplň těchto streamů. Živé streamování počítačových her je v této práci zasazeno do kontextu uživatelsky generovaného obsahu. Hlavní částí této práce je kvalitativní výzkum uskutečněný prostřednictvím online pozorování streamů a rozhovorů s performery, kteří streamují prostřednictvím služby Twitch. Závěrečná zjištění ukazují, že streamování je pro performery zábava a vyplnění volného času, a k tomu také forma společenského kontaktu. Mezi motivace performerů patří spokojenost jejich diváků a opětovný kontakt s nimi. Finanční motivace se u sledovaných performerů nevyskytovaly. Performeři se na streamech se zpravidla do žádné zvláštní role nestylizují, nicméně někteří vystupují v rolích učitelů, kteří učí diváky, jak být lepším hráčem, nebo také jako baviči. Během streamu se performeři věnují obvykle jen jedné hře, a dále také intenzivní komunikaci s diváky, která se často počítačových her vůbec netýká.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.