Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
The usage of game engine greatly accelerates the process of game development. Many free-to-use game engines have emerged in the last few decades, some of them being open-source. The main goal of this thesis is to understand the process of developing such software. Because of its immense scope, the project is primarily oriented towards the creation of 2D games.
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
The usage of game engine greatly accelerates the process of game development. Many free-to-use game engines have emerged in the last few decades, some of them being open-source. The main goal of this thesis is to understand the process of developing such software. Because of its immense scope, the project is primarily oriented towards the creation of 2D games.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.