Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Autocentrum Volkswagen
Kunt, Michal ; Maar, Radek (oponent) ; Boleslavská, Yvona (vedoucí práce)
Zadáním této práce bylo navrhnout novostavbu Autocentrum Volkswagen. Architektonická studie k tomuto projektu již byla vypracována ve druhém ročníku, v rámci atelieru výrobních staveb. Nyní byl project přetvořen a vypracován v úrovni dokumentace DSP a DPS. Účelem stavby je prodej nových a servis ojetých vozů značek Volkswagen, Audi, Seat a Škoda. Stavební pozemek se nachází v lokalitě Brno, Komárov. Jedná se o nezastavěný pozemek, vymezený z východu frekventovanou ulicí Hněvkovského a z jihu ulicí Sokolova. Základní hmota budovy je tvořena dvěma kvádry. V hlavní, dominantní části se nachází showroom pro prodej nových aut, administrativa a zázemí budovy. Fasádu showroomu tvoří prosklený lehký obvodový plášt, opatřen z jihu slunolamy, proti přehřívání skla. Hlavní vstup do objektu, orientovaný z ulice Hněvkovského, je zapuštěný do budovy, čímž vzniká nový veřejný prostor. V menší části stavby se nachází servis použitých vozidel. Je opatřena zelenou střechou a předfasádou, vhodnou k porůstání zeleně.
Stavebně technologický projekt montované haly v Pardubicích
Švub, Daniel ; Lukášková, Jana (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebně technologickým projektem ocelové montované haly. Důraz je kladen na technologický postup pro základové konstrukce. Dále je zpracován harmonogram provedených prací, položkový rozpočet stavby, kontrolní a zkušební plán a návrh strojní sestavy. Je navrženo zařízení staveniště pro zemní práce a pro hrubou vrchní stavbu, a také koordinační situace se širšími dopravními vztahy.
Realizace hrubé vrchní stavby přístavby výrobní haly ve Veřovicích
Šilhová, Kristýna ; Liška, Pavel (oponent) ; Nečasová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby výrobní haly v obci Veřovice. Obsahem práce je stavebně technologická zpráva, řešení zařízení staveniště, řešení dopravních tras z výroben k místu stavby, technologický předpis pro montovaný skelet a opláštění, návrh vhodné strojní sestavy, časový plán, rozpočet, kontrolní a zkušební plán a bezpečnost práce.
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Matoušková, Anna Marie ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z dříve vypracované studie Autocentra Volkswagen Group v předmětu AG033 a rozšiřuje ji dokumentací DSP A DPS. Navrhovaná stavba se nachází na okraji města Mikulov. Řešené území obklopuje z jedné strany pole a z ostatních výrobní a zemědělský průmysl. Pozemek se nachází mezi ulicemi Jiráskova a Republikánské obrany. Novostavba byla přizpůsobena v reakci na zešikmený lichoběžníkový pozemek tím, že jihozápadní strana byla vedena rovnoběžně s úhlem pozemku. Autocentrum je rozdělené na tři navzájem propojené hlavní celky tak, aby byl zachován provoz mezi různými částmi objektu. Hlavní část tvoří showroom, kde jsou prezentovány nové vozy čtyř sdružených značek skupiny Volkswagen. Tato část slouží k prodeji automobilů a v druhém nadzemním podlaží administrativě. Do zešikmené části showroomu byla vložena třetí část objektu, která je věnována skladu a tvoří tak gradaci hmot celého objektu. Sklad je propojený s prodejním místem náhradních dílů a servisem, kde probíhá oprava aut. V servise bylo navrženo zázemí pro mechaniky, jehož součástí jsou šatny se sociálním zařízením, denní místnost a technická místnost celého objektu. Části autocentra jsou nepodsklepené a až na výjimky kanceláří v showroomu jsou jednopodlažní, halové. Konstrukční systém je pro všechny celky stejný. Jedná se o železobetonový skeletový systém s podélnými vazníky. Ztužení bylo docíleno tuhou stropní deskou, kterou tvoří trapézový plech s betonovou deskou. Dále je ztužení zajištěno železobetonovým stěnovým jádrem. Objekt přenáší zatížení do železobetonových patek, které jsou provázány betonovými pasy v kombinaci s vrtanými pilotami. Ostatní svislé konstrukce jsou tvořeny skleněným fasádním systémem, Kingspan panely a v interiéru sádrokartonovými příčkami. Vodorovné konstrukce pak tvoří trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou, příhradové vazníky a v části showroomu i IPE válcované nosníky. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou s odvodněním vnitřními svody
AUTOCENTRUM VW GROUP MIKULOV
Matoušková, Anna Marie ; Hudeček, Vladimír (oponent) ; Dýr, Petr (vedoucí práce) ; Bečkovská, Tereza (vedoucí práce)
Bakalářská práce vychází z dříve vypracované studie Autocentra Volkswagen Group v předmětu AG033 a rozšiřuje ji dokumentací DSP A DPS. Navrhovaná stavba se nachází na okraji města Mikulov. Řešené území obklopuje z jedné strany pole a z ostatních výrobní a zemědělský průmysl. Pozemek se nachází mezi ulicemi Jiráskova a Republikánské obrany. Novostavba byla přizpůsobena v reakci na zešikmený lichoběžníkový pozemek tím, že jihozápadní strana byla vedena rovnoběžně s úhlem pozemku. Autocentrum je rozdělené na tři navzájem propojené hlavní celky tak, aby byl zachován provoz mezi různými částmi objektu. Hlavní část tvoří showroom, kde jsou prezentovány nové vozy čtyř sdružených značek skupiny Volkswagen. Tato část slouží k prodeji automobilů a v druhém nadzemním podlaží administrativě. Do zešikmené části showroomu byla vložena třetí část objektu, která je věnována skladu a tvoří tak gradaci hmot celého objektu. Sklad je propojený s prodejním místem náhradních dílů a servisem, kde probíhá oprava aut. V servise bylo navrženo zázemí pro mechaniky, jehož součástí jsou šatny se sociálním zařízením, denní místnost a technická místnost celého objektu. Části autocentra jsou nepodsklepené a až na výjimky kanceláří v showroomu jsou jednopodlažní, halové. Konstrukční systém je pro všechny celky stejný. Jedná se o železobetonový skeletový systém s podélnými vazníky. Ztužení bylo docíleno tuhou stropní deskou, kterou tvoří trapézový plech s betonovou deskou. Dále je ztužení zajištěno železobetonovým stěnovým jádrem. Objekt přenáší zatížení do železobetonových patek, které jsou provázány betonovými pasy v kombinaci s vrtanými pilotami. Ostatní svislé konstrukce jsou tvořeny skleněným fasádním systémem, Kingspan panely a v interiéru sádrokartonovými příčkami. Vodorovné konstrukce pak tvoří trapézové plechy spřažené s betonovou vrstvou, příhradové vazníky a v části showroomu i IPE válcované nosníky. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou s odvodněním vnitřními svody
Stavebně technologický projekt montované haly v Pardubicích
Švub, Daniel ; Lukášková, Jana (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stavebně technologickým projektem ocelové montované haly. Důraz je kladen na technologický postup pro základové konstrukce. Dále je zpracován harmonogram provedených prací, položkový rozpočet stavby, kontrolní a zkušební plán a návrh strojní sestavy. Je navrženo zařízení staveniště pro zemní práce a pro hrubou vrchní stavbu, a také koordinační situace se širšími dopravními vztahy.
Realizace hrubé vrchní stavby přístavby výrobní haly ve Veřovicích
Šilhová, Kristýna ; Liška, Pavel (oponent) ; Nečasová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem práce je řešení technologické etapy hrubé vrchní stavby výrobní haly v obci Veřovice. Obsahem práce je stavebně technologická zpráva, řešení zařízení staveniště, řešení dopravních tras z výroben k místu stavby, technologický předpis pro montovaný skelet a opláštění, návrh vhodné strojní sestavy, časový plán, rozpočet, kontrolní a zkušební plán a bezpečnost práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.