Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D model z MRI
Menclík, Tomáš ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je rekonstrukce třírozměrného povrchu ze sady dvourozměrných snímků. Pro realizaci aplikace byl zvolen programovací jazyk Java a jeho nadstavba umožňující práci s~trojrozměrnými modely. Před vlastním vytvářením trojrozměrných modelů bylo nutné umožnit prohlížení trojrozměrných modelů dvou různých souborových formátů. K~vytváření trojrozměrných modelů byl použit algoritmus Marching cubes. V~textu je tento algoritmus popsán teoreticky, následován popisem implementace a odstranění jeho nedostatků. V~závěru práce je popsána implementace inverzního postupu k~rekonstrukci trojrozměrného povrchu a tím je extrakce dvourozměrných snímků z~třírozměrného modelu.
Porovnávání 3D objektů v jazyce JAVA
Zapletal, Tomáš ; Smékal, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je načítat 3D modely v různých souborových formátech a zobrazovat je, vytvářet řezy z 3D modelů ale i zpětně z řezů vytvářet 3D modely, vyčíslit nepřesnosti po vyhlazení a dalších úpravách a zkoumat podobnost originálních a upravených modelů. To vše v jazyce Java a jeho nástavbách pro práci s 3D objekty. Práce navazuje na předchozí projekt „3D model z MRI“.
Rekonstrukce 3D modelu obličeje pomocí zařízení Kinect
Nesvadba, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout způsob pro zvýšení rozlišení 3D modelů obličeje pořízených senzorem Kinect a toto řešení implementovat. V práci jsou popsány metody snímání 3D modelů,senzor Kinect a jeho vlastnosti v porovnání s kvalitními 3D skenery. Hlavní částí práce je popis statistického modelu založeného na PCA analýze a jeho využití při návrhu aplikace. V závěru je provedeno testování s různými vstupy a zhodnocení dosažených výsledků implementovaného programu.
Letecký simulátor v javě
Hacaj, Marián ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
Jednoduchá hra využívající rozhraní Java3D
Obr, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na aplikační rozhraní Java 3D a jeho použití pro tvorbu herních aplikací. Obsahuje popis tohoto rozhraní a stručný popis jeho alternativ. Dále uvádí návrh testů pro toto rozhraní a výsledky těchto testů. V závěru popisuje návrh jednoduché hry využívající toto rozhraní a hlavní implementační body tohoto návrhu.
Nástroj pro vytváření systémů částic v jazyce Java
Hála, Ondřej
Hála O. Nástroj pro vytváření systémů částic v jazyce Java. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou 3D nástrojů, které umožňují simulaci systémů částic a následném vytvoření vlastního programu v jazyce Java.
Rekonstrukce 3D modelu obličeje pomocí zařízení Kinect
Nesvadba, Tomáš ; Malinka, Kamil (oponent) ; Mráček, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout způsob pro zvýšení rozlišení 3D modelů obličeje pořízených senzorem Kinect a toto řešení implementovat. V práci jsou popsány metody snímání 3D modelů,senzor Kinect a jeho vlastnosti v porovnání s kvalitními 3D skenery. Hlavní částí práce je popis statistického modelu založeného na PCA analýze a jeho využití při návrhu aplikace. V závěru je provedeno testování s různými vstupy a zhodnocení dosažených výsledků implementovaného programu.
Jednoduchá hra využívající rozhraní Java3D
Obr, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na aplikační rozhraní Java 3D a jeho použití pro tvorbu herních aplikací. Obsahuje popis tohoto rozhraní a stručný popis jeho alternativ. Dále uvádí návrh testů pro toto rozhraní a výsledky těchto testů. V závěru popisuje návrh jednoduché hry využívající toto rozhraní a hlavní implementační body tohoto návrhu.
Letecký simulátor v javě
Hacaj, Marián ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
3D rozhraní pro mixážní pult
Kališ, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprácí Javy 3D, modelů vytvořených v 3D Studiu Max a přehráváním zvuku v 3D prostoru. V teoretickém úvodu popisuje Javu 3D a další použité knihovny. Součástí práce je vývoj ukázkové aplikace, která tuto spolupráci v prostředí jazyka Java demonstruje a také vyličuje její implementaci. V závěru práce jsou zhodnoceny výhody a nevýhody použitých programů a knihoven a vypsány možné budoucí rozšíření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.