Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro import a animaci vektorové grafiky v jazyce MATLAB
Šustáček, Daniel ; Appel, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nástroje pro import a animaci vektorové grafiky SVG v jazyce MATLAB. První část práce se zabývá způsobem importu SVG formátu do prostředí MATLAB a následnými principy vykreslení jednotlivých elementů SVG. Druhá část objasňuje vytvoření nástroje pro animaci pohybu mechanismů v rovině definovaných ve formátu SVG.
Využití open-source programů pro tvorbu výrobků na 3D tiskárně a hobby CNC zařízení
MALÝ, Tomáš
Bakalářská práce se zaměřuje na využití open-source programů při tvorbě na hobby CNC a 3D tiskárně. Práce obsahuje popis jednotlivých programů. Jsou zmíněny možnosti programů, podrobný postup tvorby a následná ukázka.
Využití Open Source platforem v rámci vzdělávání v oboru Grafický design
Lukáš, David ; Jeřábek, Tomáš (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití Open Source grafických editorů ve výuce na středních odborných školách v rámci oboru Grafický design. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a uvedeny dostupné výukové zdroje a materiály věnující se problematice výuky práce v grafických editorech. Jsou zde popsána specifika oboru Grafický design v kontextu střední odborné školy a cílů vzdělávání definovaných v RVP. Postihuje nároky na grafické editory, jejich dostupnost a možnosti jejich využití jako legitimního prostředí k osvojení potřebných dovedností a zkušeností žáků a pro jejich další pracovní uplatnění. Praktická část je věnována průzkumu způsobů výuky práce v grafických editorech a možnostem využití alternativních grafických editorů na jednotlivých středních školách nabízejících studium oboru Grafický design. Obsahuje rozbor časových dotací odborných předmětů definovaných v ŠVP, dotazníková šetření a rozhovory s pedagogy. Zkoumaná je i situace v reálné praxi dotazníkovým šetřením a rozhovory se zaměstnavateli a praktiky z oboru. Z následné analýzy vyplývají problematické momenty spojené s aplikací alternativních grafických editorů do výuky a praxe. Jsou zde shrnuta možná východiska a podmínky jejich řešení.
Nástroj pro import a animaci vektorové grafiky v jazyce MATLAB
Šustáček, Daniel ; Appel, Martin (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nástroje pro import a animaci vektorové grafiky SVG v jazyce MATLAB. První část práce se zabývá způsobem importu SVG formátu do prostředí MATLAB a následnými principy vykreslení jednotlivých elementů SVG. Druhá část objasňuje vytvoření nástroje pro animaci pohybu mechanismů v rovině definovaných ve formátu SVG.
Využití CNC obráběcí stavebnice ve výuce
MOJŽÍŠOVÁ, Denisa
Bakalářská práce se v první části zabývá obecnými pojmy o CNC stojích, vysvětlením jejich funkcí a základním rozdělením. Naleznete zde kapitolu o G - kódu, podle kterého CNC zařízení vykonává svou práci. Dále je vysvětleno jak pracovat se softwarem LiteFire, grblControl a popsáno jak funguje textový editor Inkscape. V druhé části je vypracováno pět jednotlivých úloh, které se zaměřují na bližší seznámení s CNC strojem. Tyto úlohy jsou určeny pro žáky druhého stupně základní školy. Na konci této práce je vypracováno všech pět úloh, krok za krokem.
Materiály pro výuku vektorové grafiky pomocí nástroje Inkscape
TAKÁCS, František
Cílem této práce je vytvoření sady obrázkových úloh využitelných pro výuku vektorové grafiky na základních školách. Jelikož dnešní učebnice pracující s tímto typem grafiky jsou orientovány především k využití produktů, jako jsou Callisto a Corel, které patřili v době zadání této práce mezi hrazené produkty, tak se tato práce zaměřuje na tvorbu výukových materiálů ve volně šiřitelném produktu Inkscape. Hlavním výstupem těchto úloh jsou vektorové obrázky s dokumentací obsahující zadání k jednotlivým úlohám. V případě, že jsem v produktu Inkscape nenalezl určitý nástroj oproti produktu Callisto, s kterým učebnice, podle které jsou úlohy v Inkscape tvořeny pracuje, tak práce obsahuje možnost nahrazení daného nástroje jiným. Dále se práce zabývá zjištěním, zda lze převádět vektorové obrázky mezi zmíněnými produkty, a to buď přímo, nebo za využití jiných produktů určených pro práci s vektorovými obrázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.