|
Model elektronického bankovnictví
Veselý, Milan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu propojení klienta s bankou prostřednictvím elektronického bankovnictví a návrh modelu pro podnikatelské prostředí. Jednotlivé části kapitoly o současném stavu jsou věnovány formám používaným aktuálně v České republice, tzn. platebním kartám, homebankingu a internetovému bankovnictví, GSM bankovnictví, JAVA bankovnictví, telefonickému bankovnictví, WAP a PDA bankovnictví. Nedílnou součástí je také analýza vzniku a vývoje elektronického bankovnictví.
|
| |
|
Zkvalitnění služby GSM Banking pro zákazníky T-Mobile.
Bolehovská, Zuzana ; Vališová, Hedvika (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Zkvalitnění služby GSM Banking pro zákazníky T-Mobile se zabývá podrobnou analýzou vybraného produktu, který společnost T-Mobile dlouhá léta zprostředkovává všem svým zákazníkům. Zhodnocení spočívá v porovnání služby GSM Banking s ostatními mobilními operátory působícími na současném českém trhu. Obsahuje obecná teoretická i konkrétní praktická východiska, jež nabízí možnosti zkvalitnění a zlepšení současné situace.
|
|
Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru
Sukupová, Martina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o porovnání klíčových bank České republiky z hlediska nabízených služeb pro různé typy klientů. Výběr bank je zúžen na dvě konkrétní (Česká spořitelna, Komerční banka). Dále práce popisuje e-marketingový profil bank (jakou službu může poskytnout banka klientovi z hlediska elektronického bankovnictví), jejich vznik, historii a současnost, také všeobecné podmínky pro zavedení učtu u každé z uvedené banky.
|
|
Model elektronického bankovnictví
Veselý, Milan ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu propojení klienta s bankou prostřednictvím elektronického bankovnictví a návrh modelu pro podnikatelské prostředí. Jednotlivé části kapitoly o současném stavu jsou věnovány formám používaným aktuálně v České republice, tzn. platebním kartám, homebankingu a internetovému bankovnictví, GSM bankovnictví, JAVA bankovnictví, telefonickému bankovnictví, WAP a PDA bankovnictví. Nedílnou součástí je také analýza vzniku a vývoje elektronického bankovnictví.
|
|
Model e-marketingu vybrané části bankovního sektoru
Sukupová, Martina ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o porovnání klíčových bank České republiky z hlediska nabízených služeb pro různé typy klientů. Výběr bank je zúžen na dvě konkrétní (Česká spořitelna, Komerční banka). Dále práce popisuje e-marketingový profil bank (jakou službu může poskytnout banka klientovi z hlediska elektronického bankovnictví), jejich vznik, historii a současnost, také všeobecné podmínky pro zavedení učtu u každé z uvedené banky.
|
| |
|
Zkvalitnění služby GSM Banking pro zákazníky T-Mobile.
Bolehovská, Zuzana ; Vališová, Hedvika (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Zkvalitnění služby GSM Banking pro zákazníky T-Mobile se zabývá podrobnou analýzou vybraného produktu, který společnost T-Mobile dlouhá léta zprostředkovává všem svým zákazníkům. Zhodnocení spočívá v porovnání služby GSM Banking s ostatními mobilními operátory působícími na současném českém trhu. Obsahuje obecná teoretická i konkrétní praktická východiska, jež nabízí možnosti zkvalitnění a zlepšení současné situace.
|
|
Využití elektronického bankovnictví v účetnictví
Mošovská, Eva ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Cardová, Zdenka (oponent)
Tato práce se zabývá využitím elektronického bankovnictví v účetnictví. Úkolem je seznámit čtenáře s pojmem elektronického bankovnictví a jeho vliv na účetnictví. Práce popisuje vývoj účetnictví a vliv výpočetní techniky do zpracování účetních záznamů a účetních dokladů. Je zde vysvětlen pojem elektronický podpis a elektronická značka a možnosti jejich uplatnění. Součástí diplomové práce je definování různých způsobů komunikace klienta (firmy) s bankovním ústavem, vývojem elektronického bankovnictví a také shrnutí jeho výhod a nevýhod. Praktická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu využívání přímého bankovnictví v České republice. V přílohách je uvedena tabulka s přehledem elektronických podání vybraných daní a struktura dotazníku na využívání elektronického bankovnictví.
|
|
Elektronické bankovnictví
Bessenyey, Ilona ; Zetek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje elektronické bankovnictví a nejdůležitější problémy, které s tímto tématem souvisí. V první řadě práce analyzuje šikorou škálu produktů přímého bankovnictví, které nabízí český bankovní sektor: platební karty, telefonní bankovnictví, mobilní bankovnictví, homebanking, interentbanking, PDA banking, samoobslužné zóny a televizní bankovnictví. Kromě toho se práce zabývá riziky spojenými s využíváním přímého bankovnictví a v neposlední řadě se snaží o predikci budoucího vývoje elektronického bankovnicví.
|