Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategie francouzských výrobců automobilů na mezinárodních trzích
Snížek, Martin ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce je věnována francouzským automobilkám Renault a PSA Peugeot Citroën s cílem komparace jejich strategií na mezinárodních trzích. V první kapitole jsou popsána specifika jednotlivých trhů, přičemž důraz je kladen na rozlišení tradičních automobilových center a rozvíjejících se ekonomik. Ve druhé části práce je představena automobilka Renault a její působení na mezinárodních trzích, které je blíže zkoumané pomocí analýzy produkční činnosti (geografické rozmístění a jeho vývoj v čase, formy vstupu na nové trhy) a prodejů. Třetí kapitola pak stejnou formou charakterizuje automobilku PSA Peugeot Citroën. Autor dochází k závěru, že ačkoliv Francie a Evropa zůstávají hlavními trhy pro obě automobilky, jejich význam se stále zmenšuje ve prospěch rozvojových zemí. Dále bylo zjištěno, že oba výrobci využívají pro vstup na nové trhy spolupráce s dalšími automobilkami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.