Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
When I am not
Rovenská, Ivana ; Pražák, Pavel (oponent) ; Smetana, Matěj (vedoucí práce)
Diploma work reflects the issue of psychospiritutarian transformation. In this way, a local specific video installation was created aimed at the sensual experience of the viewer. The Film has approximately thirteen minutes and contains four parts, which arose from the archive of the recorded audiovisual material spinning on the camera with a fixed 50mm lens from May 2018. A special role plays a visual relationship that is traditionally linked to this phenomenon.
When I am not
Rovenská, Ivana ; Pražák, Pavel (oponent) ; Smetana, Matěj (vedoucí práce)
Diploma work reflects the issue of psychospiritutarian transformation. In this way, a local specific video installation was created aimed at the sensual experience of the viewer. The Film has approximately thirteen minutes and contains four parts, which arose from the archive of the recorded audiovisual material spinning on the camera with a fixed 50mm lens from May 2018. A special role plays a visual relationship that is traditionally linked to this phenomenon.
Antické tradice v architektuře zámku Kačina
Matys, Marián ; Bouzek, Jan (vedoucí práce) ; Bažant, Jan (oponent)
Předmětem práce je zkoumání historie zámku Kačina z hlediska jejího vztahu k antickému umění a stavitelství. Úvodní kapitoly byly věnovány době, ve které zámek vznikl, byl připomenut i význam osvícenství, i ve vztahu k hraběti Janu Rudolfovi Chotkovi. Otevřenou otázkou bylo, zda existovaly přímé vztahy k antice nebo zda tyto vztahy byly zprostředkovány jinými předlohami. Během práce se ukázalo, že založení Kačiny vycházelo ze starších předloh, které v průběhu staletí prošly dalším vývojem. Podstatný význam v rámci vývoje evropské architektury měl traktát Marca Vitruvia Polliona, na který se odvolávali zvláště renesanční architekti. Pro architekturu Kačiny byly nejvýznamnější podněty Andrey Palladia, který starší vzory přetvářel do vlastního názoru. Jedna z následujících kapitol se soustředila k osobnosti stavebníka, hraběte Jana Rudolfa Chotka, dále na architekty a stavitele zámku. Následující kapitoly se věnují popisu zámku, zámeckému exteriéru, členění vnitřní dispozice a detailům výzdoby. Zmíněn je také dnes jen málo zachovaný park. V poslední kapitole jsou připomenuty paralely, které lze srovnávat s architekturou celku i jejími detaily.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.