Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Povědomí o Fairtrade mezi spotřebiteli
ROŽNOVJÁKOVÁ, Barbora
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké povědomí mají spotřebitelé o značce Fairtrade. Teoretická část se zabývá problematikou spravedlivého obchodu a značky Fairtrade. Praktická část bakalářské práce je založena na kvantitativním výzkumu s využitím elektronického dotazníku. Dotazník byl sestaven tak, aby shromáždil informace o povědomí spotřebitelů o značce Fairtrade a jejích produktech, vnímání principů spravedlivého obchodu i znalosti kampaní na podporu Fairtrade. Výsledkem výzkumu je informace, zda je povědomí spotřebitelů dostatečné. V závěru práce bude zhodnoceno, zda je potřeba posílit nástroje komunikace značky a budou navržena možná řešení na základě těchto zjištěných poznatků.
Marketingová komunikace značky Fairtrade
ZOUDUNOVÁ, Veronika
Bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a Fairtradových produktů na trhu ve vybrané firmě. Cílem práce je v této společnosti zjistit dosud využívané nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade a následně navrhnout změny vedoucí ke zlepšení těchto nástrojů. Celá práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část zahrnuje základní vysvětlení pojetí marketingu, marketingové komunikace a samotného fair tradu. V řešení praktické části bakalářské práce bylo využito řízeného hloubkového rozhovoru se zaměstnankyní vybrané firmy a následné analýzy webových stránek, díky které byly zjištěny informace nejen o nástrojích, ale také o nabídce Fairtrade produktů. Na základě výsledků analýz bylo provedeno testování použitelnosti webových stránek a rozbor klíčových slov, z důvodu získání názoru potenciálních zákazníků na jeden z hlavních využívaných nástrojů marketingové komunikace, a to on-line komunikace. V důsledku testování a rozboru slov byla sestavena matice SWOT analýzy, která zobrazila silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby. V závěru práce jsou navrženy změny, které vyplynuly z použitých analýz, týkající se dokončení webových stránek společnosti a vytvoření mobilní aplikace, která by znamenala využívání nového nástroje marketingové komunikace značky Fairtrade.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.