Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody analýzy sociální sítě pro dolování znalostí
Machulka, Tomáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány některé z mnoha metod analýzy sociálních sítí, spolu s popisem a vizualizací těchto dat. Součástí práce je popis implementace aplikace provádějící tuto analýzu na základě několika implementovaných metod. Je zde popsán výstup analýzy a jeho srovnání s jiným softwarem pro analýzu sociálních sítí.
Španělská slovní zásoba v oblasti sociálních sítí
VONIČKOVÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce se zabývá slovní zásobou v oblasti sociálních sítí a projevem španělsky mluvících uživatelů. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy, přičemž největší pozornost je zaměřena na procesy obohacování slovní zásoby. Druhá část bakalářské práce je praktická, věnuje se rozboru španělského názvosloví sociální sítě Facebook. Dále analyzuje španělský vzorek komunikací sesbíraný na výše zmíněné sociální síti a poskytuje bližší pohled na několik užitých neologismů.
Metody analýzy sociální sítě pro dolování znalostí
Machulka, Tomáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány některé z mnoha metod analýzy sociálních sítí, spolu s popisem a vizualizací těchto dat. Součástí práce je popis implementace aplikace provádějící tuto analýzu na základě několika implementovaných metod. Je zde popsán výstup analýzy a jeho srovnání s jiným softwarem pro analýzu sociálních sítí.
Využití sociální sítě Facebook po účely internetového marketingu
Vrbasová, Magdaléna ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šesták, Michal (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit a efektivně spravovat facebookové stránky pro jednotlivé divize společnosti Import Volkswagen Group, s.r.o. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní informace o online a offline médiích, trendech internetového marketingu a měření účinnosti internetové reklamy, kterou lze na rozdíl od "offline" reklamy, velmi snadno měřit. Velkým trendem posledních 2 let se staly sociální sítě a to především Twitter a Facebook. Poslední kapitola teoretické části je věnována propagaci na sociální síti Facebook, která v České republice zaujímá dominantní postavení. V praktické části jsou pak realizovány a ověřovány některé poznatky z teoretické části. Hlavním přínosem mé diplomové práce je vytvoření dobře fungujících facebookových stránek, které si posléze společnost Import Volkswagen Group, s.r.o. bude moci převzít do své správy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.