Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Detekce aktuálního podlaží při jízdě výtahem
Havelka, Martin ; Králík, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá detekcí aktuálního podlaží při jízdě výtahem. Jedná se o funkcionalitu, která je nezbytná při pohybu robota ve vícepodlažní budově. Pro tuto úlohu je využita fúze akcelerometrických dat v průběhu jízdy výtahem a obrazových dat získaných z informačního displeje uvnitř výtahové kabiny. V rešeršní části jsou popsána již realizovaná řešení, metody datové fúze a možnosti klasifikace obrazu. Na základě této části byly vybrány vhodné přístupy pro řešení úlohy. V první fázi byly získány datové sady z různých typů výtahových kabin. Následně byl vyvinut algoritmus pro práci s daty z akcelerometrického senzoru. Byla vybrána a natrénována konvoluční neuronová síť, která byla využita pro klasifikaci obrazových dat. Následně byla implementována metoda datové fúze. Jednotlivé části byly samostatně otestovány a vyhodnoceny. Na základě jejich vyhodnocení byla provedena integrace do jednoho funkční systému, který byl úspěšně ověřen a otestován. Výsledná úspěšnost detekce při jízdě různými výtahy byla stanovena na 97%.
Detekce aktuálního podlaží při jízdě výtahem
Havelka, Martin ; Králík, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá detekcí aktuálního podlaží při jízdě výtahem. Jedná se o funkcionalitu, která je nezbytná při pohybu robota ve vícepodlažní budově. Pro tuto úlohu je využita fúze akcelerometrických dat v průběhu jízdy výtahem a obrazových dat získaných z informačního displeje uvnitř výtahové kabiny. V rešeršní části jsou popsána již realizovaná řešení, metody datové fúze a možnosti klasifikace obrazu. Na základě této části byly vybrány vhodné přístupy pro řešení úlohy. V první fázi byly získány datové sady z různých typů výtahových kabin. Následně byl vyvinut algoritmus pro práci s daty z akcelerometrického senzoru. Byla vybrána a natrénována konvoluční neuronová síť, která byla využita pro klasifikaci obrazových dat. Následně byla implementována metoda datové fúze. Jednotlivé části byly samostatně otestovány a vyhodnoceny. Na základě jejich vyhodnocení byla provedena integrace do jednoho funkční systému, který byl úspěšně ověřen a otestován. Výsledná úspěšnost detekce při jízdě různými výtahy byla stanovena na 97%.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.