Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odbytová strategie vybrané firmy
Ballošová, Barbora ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Langpaul, Richard (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice odbytových trhů společnosti PRECIZ, s.r.o. v návaznosti na Exportní strategii České republiky pro období 2012 - 2020. V té Ministerstvo průmyslu a obchodu stanovilo mimo jiné koncepci nových cílových zemí českého exportu - tzv. prioritních a zájmových zemí. Analýzou odbytové strategie společnosti PRECIZ, s.r.o., která je středně velkou strojírenskou firmou, se pokusím potvrdit hypotézu, že trhy prioritních zemí stanovené v Exportní strategii jsou pro společnost PRECIZ, s.r.o. nevhodné. Tím poukážu na jednostranné zaměření Exportní strategie, která je koncipována tak, že podporuje export zejména v oblasti výrobků s vysokou přidanou hodnotou, export investičních celků, know-how a služeb. Dílčím cílem práce je na základě výpočtu potenciálu trhu specifikovat pro společnost PRECIZ, s.r.o. nové potenciální odbytové trhy z oblasti Evropské unie.
Exportní možnosti českých firem v hlavních zemích uskupení ASEAN
Pham, Anh Duc ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou hlavních zemí uskupení ASEAN kvůli identifikaci potenciálu trhu pro české exportéry. Autor nejprve pojednává o státní podpoře exportu a uskupení ASEAN jako celku. Následně metodou PEST a SWOT provádí rozbor hlavních zemí a používá kulturní dimenze podle G.Hofstedeho pro popis možných způsobu chování obchodních partnerů. Blíže se poté v případové studii věnuje Vietnamu, jakožto jediné zemi ASEAN v seznamu prioritních zemí exportní strategie České republiky do roku 2020. V závěru práce autor navíc přikládá vlastní model srovnání zemí a doporučuje hlavní řešení pro zvýšení českého exportu do regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.