|
Multimediální přehrávač pro Android
Benedikt, Jan ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením pokročilého multimediálního přehrávače, podporující adaptivní stream, zabezpečení multimediálního obsahu a podporu přehrávání reklam. V první části jsou vysvětleny použité technologie. Následuje část s rozborem dostupných řešení a jejich vzájemné porovnání. Teoretické poznatky jsou následně uplatněny ve vytváření knihovny přehrávače a zkušební aplikaci. Knihovna aplikace vychází z dostupného přehrávače ExoPlayer. Celá aplikace je vytvořena pro operační systém Android pomocí jazyka Java.
|
|
Video montáž na platformě Android
Janska, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat aplikaci umožňující editování videa na platformě Android. Při implementaci byl použit framework FFmpeg umožňující manipulaci s multimediálním obsahem. Během implementace byla aplikace iterativně vylepšována a přizpůsobována požadavkům uživatelů. Výsledná aplikace umožňuje střih, spojování několika videí a~aplikování efektů. Díky aplikaci může potencionální uživatel sestříhat natočená videa během pár minut.
|
|
Video montáž na platformě Android
Janska, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat aplikaci umožňující editování videa na platformě Android. Při implementaci byl použit framework FFmpeg umožňující manipulaci s multimediálním obsahem. Během implementace byla aplikace iterativně vylepšována a přizpůsobována požadavkům uživatelů. Výsledná aplikace umožňuje střih, spojování několika videí a~aplikování efektů. Díky aplikaci může potencionální uživatel sestříhat natočená videa během pár minut.
|
|
Multimediální přehrávač pro Android
Benedikt, Jan ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením pokročilého multimediálního přehrávače, podporující adaptivní stream, zabezpečení multimediálního obsahu a podporu přehrávání reklam. V první části jsou vysvětleny použité technologie. Následuje část s rozborem dostupných řešení a jejich vzájemné porovnání. Teoretické poznatky jsou následně uplatněny ve vytváření knihovny přehrávače a zkušební aplikaci. Knihovna aplikace vychází z dostupného přehrávače ExoPlayer. Celá aplikace je vytvořena pro operační systém Android pomocí jazyka Java.
|