Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Media Campaign of Salafi Militant Organizations: The Case of Al-Shabaab and Daesh
Zděblová, Petra ; Ludvík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Daniel, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na mediální kampaň Saláfistických militantních organizací. Tyto organizace si vytvářejí vlastní kampaň za účelem prosazování cílů a formulování svých názorů, které často šíří prostřednictvím internetu. Obsah kampaně si organizace mohou plně přizpůsobit, protože nepodléhá žádné cenzuře. Informační prostředí 21. století výrazně přispělo k tomu, aby Salafistické militantní organizace získali své postavení aktérů na mezinárodní scéně. K tomu jim dopomáhá schopnost publikovat obsah svých sdělení v různých jazycích a zároveň jej šířit prostřednictvím několika médií tak, aby se dostaly k co nejširšímu publiku. Hlavním účelem této diplomové práce je zjistit, zda se cíle daných organizací promítají do jejich anglicky psaných magazínů a pokud ano, tak v jakém rozsahu. Práce zkoumá dva anglicky psané magazíny, konkrétně Gaidi Mtaani a Dabiq, jež jsou vydávány organizacemi Al-Shabaab a Daesh. Cíle obou organizací jsou rozděleny do čtyř kategorií, a to na strategické náboženské cíle, strategické politické cíle, fundamentální cíle a cíle zprostředkující. Jelikož se obě dvě organizace od sebe liší a jejich cíle jsou rozdílné a tudíž nesrovnatelné, je každá organizace, respektive její časopis, analyzován zvlášť. Tato práce se nesnaží své závěry zobecňovat, ale spíše uchopit každý případ...
Globální terorismus a nová média: Případová studie Islámský stát
Fialová, Tereza ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Žáková, Gabriela (oponent)
Diplomová práce Globální terorismus a nová média: Případová studie Islámský stát zkoumá využití moderních komunikačních prostředků a technologií globálními teroristy na případu teroristické organizace Islámský stát. Hlavní hypotézou práce je tvrzení, že Islámský stát využívá velmi propracovanou komunikační strategii, která v kombinaci s novými technologiemi umožňuje jeho globální rozsah. Svými propagandistickými metodami se snaží manipulovat publikem, přilákat potenciální stoupence, a naopak demoralizovat a zastrašovat své nepřátele. Kombinace dvou metod kvalitativního výzkumu, případové studie a tematické analýzy, umožnila detailnější zkoumání komunikační strategie Islámského státu a jeho propagandistických sdělení ve vybraném vzorku dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.