Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza implementace projektu Customer Self-Repair ve společnosti HP
Klement, Petr ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Nešpor, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu projektu Customer Self-Repair ve společnosti Hewlett-Packard a to především z hlediska nákladů a úspor, které bude možné očekávat po implementaci procesních změn, které bylo nutné provést v průběhu projektu a současně také naznačit, kde byly provedeny chyby z pohledu projektového řízení a vznést návrhy na případná zlepšení do budoucna. V teoreticko-metodologické části je shrnuta všeobecná teorie týkající se problematiky řízení projektů, jejich vymezení a specifika a nejaktuálnější používané metodologie. Dále je přiblížena charakteristika společnosti, historie, ekonomické výsledky a organizační struktura. Třetí kapitola je zaměřena na praxi řízení projektů ve společnosti, vymezení fází, kterými by měl projekt projít a kritéria, která by měl splňovat, aby mohl projí schvalovacím procesem. V samotné analýze projektu je postihnut servisní model pro opravy osobních počítačů v regionu Europe, Middle East, Africa, provedení identifikace chyb a procesních komplikací v průběhu projektu. V závěru této kapitoly je provedena analýza skutečných úspor a nákladu, které mohou být reálně očekávány v uzavírací fázi projektu. Poslední kapitola obsahuje shrnutí a návrhy na řízení dalších projektů ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.