Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální kontrola počtu volných parkovacích míst s využitím cloudových služeb
Hruban, Vladimír ; Juránek, Roman (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vyvinout službu běžící ve veřejném cloudu, která využívá služeb strojového učení pro vizuální kontrolu počtu volných parkovacích míst. V rámci tohoto zadání byly navrženy dvě architektury a různým podílem služeb běžících na cloudu a jedna z nich byla implementována. Zároveň vznikla uživatelská webová aplikace pro komunikaci se službou.
Hra pro mobilní telefon s využitím rozpoznání rysů tváře
Skoták, Jiří ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje tvorbu hry pro mobilní telefon platformy iOS, která využívá rozpoznání rysů tváře a další informace, které je možné získat z kamery či dalších senzorů zařízení. V práci je uvedeno několik přístupů vhodných pro detekci lidské tváře a jejích rysů v reálném čase. Dále jsou popsány a porovnány možnosti takové detekce v prostředí iOS. Následně je uveden návrh výsledné hry a popis úrovní, které ji tvoří. Úrovně mimo detekci dílčích rysů využívají i detekci objektů v obraze, zpracování barevnosti vstupního obrazu a další. Na závěr je představena výsledná podoba hry, která je vydaná a dostupná na App Store.
Vizuální kontrola počtu volných parkovacích míst s využitím cloudových služeb
Hruban, Vladimír ; Juránek, Roman (oponent) ; Špaňhel, Jakub (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vyvinout službu běžící ve veřejném cloudu, která využívá služeb strojového učení pro vizuální kontrolu počtu volných parkovacích míst. V rámci tohoto zadání byly navrženy dvě architektury a různým podílem služeb běžících na cloudu a jedna z nich byla implementována. Zároveň vznikla uživatelská webová aplikace pro komunikaci se službou.
Hra pro mobilní telefon s využitím rozpoznání rysů tváře
Skoták, Jiří ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje tvorbu hry pro mobilní telefon platformy iOS, která využívá rozpoznání rysů tváře a další informace, které je možné získat z kamery či dalších senzorů zařízení. V práci je uvedeno několik přístupů vhodných pro detekci lidské tváře a jejích rysů v reálném čase. Dále jsou popsány a porovnány možnosti takové detekce v prostředí iOS. Následně je uveden návrh výsledné hry a popis úrovní, které ji tvoří. Úrovně mimo detekci dílčích rysů využívají i detekci objektů v obraze, zpracování barevnosti vstupního obrazu a další. Na závěr je představena výsledná podoba hry, která je vydaná a dostupná na App Store.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.