Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv značky Mary Kay na kupní chování zákazníků
Teplá, Zuzana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vlivu značky Mary Kay na kupní chování zákazníků trhu B2C pomocí modelu customer-based brand equity a nástroje ColourMind používajícím barvově-slovní asociační metody CWAT. Jejím cílem je zjištění vnímání hodnoty značky a faktorů, které nákupní chování zákazníků této značky ovlivňují. Teoretická část je zaměřena na spotřební trhy B2C, značkovou politiku, zákazníky a jejich kupní chování. Praktická část se zabývá identifikací společnosti Mary Kay, analýzou determinantů a vyhodnocením jejich vlivu na kupní chování zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.