Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
Martincová, Tereza ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Tománek, Martin (oponent)
Cílem práce je objasnit, co je outsourcing logistických služeb a s jakými poskytovateli logistických služeb se na trhu může setkat. Druhým cílem je představit společnost C.S.CARGO a.s. od svých počátků do současnosti a představit portfolio jejich komplexních služeb. Posledním cílem bude zpracovat doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie divize logistiky C.S.CARGO a.s. Jako metodu jsem zvolila analýzu nabídky a poptávky logistických služeb, sestavení SWOT analýzy a z ní vyvozených doporučení. Závěrem jsou definovány doporučení pro tvorbu obchodní a marketingové strategie týkající se portfolia zákazníků, teritoriálních aspektů, průmyslových odvětví, společenské odpovědnosti, certifikace a dalších...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.