Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Křečková, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza francouzského trhu. Závěrečná kapitola je věnována marketingové strategii firmy Bieres d Europe, která je stejně jako Plzeňský Prazdroj a.s., dceřinou společností SABMilleru plc

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.