Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využitie fotogrametrie pri reverznom návrhu strojných súčastí
Raclavský, David ; Straka, Tomáš (oponent) ; Repka, Martin (vedoucí práce)
Tato práce poskytuje obecný náhled na problematiku různých konstrukcí 3D skenerů a zvláště se zaměřuje na 3D skenery využívající princip fotogrammetrie a uvádí jejich dostupné zástupce na trhu. V praktické části je popsán postup konstrukce strojní součásti s využitím metod reverzního inženýrství, kdy je uveden průběh skenování a vyhotovení CAD modelu s následným porovnáním výsledku s původním 3D skenem.
Proposal of 3D Electronic Catalogue
Ďurovcová, Andrea ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This Bachelor's thesis deals proposal of 3D electronic catalogue solution of fictitious company. The work affords theoretic base of 3D modeling and methods 3D modeling uses. There is account of some options for display 3D graphics by 2D display devices.
Návrh elektronického 3D katalogu
Špaček, Ondřej ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řešení elektronického 3D katalogu sortimentu soukromé firmy. Práce poskytuje teoretický základ 3D modelování a metod, kterých se zde využívá. Popisuje některé možnosti pro zobrazení 3D grafiky 2D zobrazovacími zařízeními. Dále je zde popsán základní princip jazyků HTML, CSS a PHP.
Proposal of 3D Electronic Catalogue
Ďurovcová, Andrea ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This Bachelor's thesis deals proposal of 3D electronic catalogue solution of fictitious company. The work affords theoretic base of 3D modeling and methods 3D modeling uses. There is account of some options for display 3D graphics by 2D display devices.
Návrh elektronického 3D katalogu
Špaček, Ondřej ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem řešení elektronického 3D katalogu sortimentu soukromé firmy. Práce poskytuje teoretický základ 3D modelování a metod, kterých se zde využívá. Popisuje některé možnosti pro zobrazení 3D grafiky 2D zobrazovacími zařízeními. Dále je zde popsán základní princip jazyků HTML, CSS a PHP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.