Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie
Dlouhý, Ondřej
Dlouhý, O. Reklama na důchodové spoření v kontextu behaviorální ekonomie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Hlavním cílem práce je zjistit vliv reklamy na postoje a záměry jednotlivců v oblasti důchodového spoření. Klíčový pohled bude zaměřen na komunikační strategie, jako je humor a nostalgie. V literární rešerši je popsána problematika psychologie reklam, komunikačních strategií reklam a významné fenomény behaviorální ekonomie, mezi které patří úzké a široké rámování, pomalé a rychlé myšlení, averze ke ztrátám nebo riziku. Pro naplnění cílů jsou prozkoumány reklamy na důchodové spoření na českém trhu, které jsou následně analyzovány v souvislosti aspektů behaviorální ekonomie. Na konci práce je vypracováno doporučení pro efektivní tvorbu komunikačních strategií reklam na důchodové spoření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.