| |
| |
|
Využití finanční analýzy v podniku
Střechová, Iveta ; Juráková, Ivana (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je aplikace finanční analýzy na účetních výkazech a to rozvahy a výkazu zisků a ztrát v letech 2008-2010. Práce je rozdělena na tři části. První část obsahuje teoretická východiska, vybrané metody finanční analýzy. Druhá část je aplikací vybraných metod na konkrétní podnik a poslední část obsahuje návrhy ke zlepšení v problémových oblastech.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Požárová, Veronika ; Schwarzová, Jana (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti Focus Cz Marketing - and IT Research s. r.o. v období 2004 – 2007 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Určuje silné a slabé stránky, nedostatky a příležitosti společnosti Focus Cz Marketing - and IT Research s. r.o. a navrhuje možná řešení, která mají vést ke zlepšení finanční situace této společnosti v budoucnu.
|
| |
| |
| |
| |
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Blahoušková, Simona ; Varmus, Milan (oponent) ; Solař, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti NEKR SERVIS s. r.o. v období 2003 – 2006 pomocí vybraných metod finanční analýzy. Kromě finanční analýzy je provedena i SWOT analýza, která určuje silné a slabé stránky, nedostatky a příležitosti společnosti NEKR SERVIS s.r.o. a navrhuje možná řešení, která povedou ke zlepšení finanční situace této společnosti v následujících letech.
|
|
Návrh webové aplikace pro potřeby finanční analýzy klientů firmy
Látalová, Marie ; Pomklová, Lada (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem webové aplikace na provádění finanční analýzy pro potřeby klientů firmy. V teoretické části jsou vymezeny cíle a metodika práce, principy programování v jazyce PHP, HTML, SQL, CSS, postupy pro výpočty finančních ukazatelů a dále analýza současného stavu podniku. Praktická část popisuje vývoj programování aplikace a její aplikování na vybraného klienta firmy.
|