Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení reformy politiky zaměstnanosti a služeb zaměstnanosti v ČR z roku 2011
Výborná, Klára ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Hiekischová, Michaela (oponent)
(abstrakt) Diplomová práce pojednává o institucionální reformě služeb zaměstnanosti v České republice z roku 2011. Sjednocením administrace sociálních dávek do jednoho místa a vytvořením nového generálního Úřadu práce se tehdejší vláda snažila o úspory v oblasti personálních a administrativních nákladů. Dalším cílem reformy bylo sjednocení řízení služeb zaměstnanosti. Za pomoci konceptu veřejně-politického cyklu a politického fiaska byly analyzovány organizační změny ve fungování veřejných služeb zaměstnanosti v České republice. Byly provedeny rozhovory s experty na danou problematiku a proběhly dvě focus groups se zaměstnanci úřadů práce. Závěrem práce je, že při provádění institucionální reformy služeb zaměstnanosti došlo z pohledu veřejně-politického cyklu k několika zásadním chybám a že celkově můžeme reformu považovat za politické fiasko. Reforma vedla ke ztrátě pověsti úřadů práce a snížení účinnosti jejich služeb.
Cílenost programů aktivní politiky zaměstnanosti v ČR
Výborná, Klára ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Kotíková, Jaromíra (oponent)
Bakalářská práce "Cílenost programů aktivní politiky zaměstnanosti v ČR" se zabývá používanými metodami early assessmentu, kritérii výběru do jednotlivých programů aktivní politiky zaměstnanosti a v neposlední řadě hodnocením cílenosti aktivní politiky zaměstnanosti zaměstnanci krajských poboček Úřadu práce. První část práce se zabývá vysvětlením podstatných pojmů, které souvisí s cíleností aktivní politiky zaměstnanosti. V práci je tedy krátce představena myšlenka aktivní politiky zaměstnanosti, dále pak především jednotlivé nástroje APZ. Následuje vymezení možných způsobů cílení těchto programů, v závěru první části jsou uvedeny možné metody identifikace rizikových uchazečů. Druhou část práce tvoří výsledky kvalitativní analýzy, která byla prováděna formou rozhovorů mezi pracovníky poboček Úřadu práce. Na základě těchto rozhovorů je patrné, že na daných pobočkách je nejdůležitější individuální přístup ke každému uchazeči o práci.

Viz též: podobná jména autorů
4 Výborná, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.