Žádný přesný výsledek pro Szabo, Milan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Szabo Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Low-resource Text Classification
Szabó, Adam ; Straka, Milan (vedoucí práce) ; Popel, Martin (oponent)
Cílem práce je vyhodnotit klasifikaci českého textu s malým množstvím trénovacích dat. Používáme tři datasety, z nichž dva jsou veřejně dostupné a jeden je vytvořen částečně námi. Základ tohoto datasetu tvoří smlouvy, které nám poskytla webová plat- forma Hlídač Státu. Většina dat je klasifikovaná automaticky a jen malá část ručně. Jeho charakteristickým znakem je, že obsahuje dlouhé smlouvy v českém jazyce. S navrženým modelem dosahujeme na veřejně dostupných datasetech velmi dobrých výsledků, což potvrzuje dostatečný výkon našeho modelu. Navíc jsme na těchto veřejně dostupných datasetech provedli experimentální měření zašuměných dat a různého množství dat potřeb- ných k natrénování modelu. Na datasetu smluv jsme se zaměřili na výběr správné části z jednotlivých smluv a zkoumali jsme, pomocí které části můžeme dosáhnout nejlepší výsledků. Zjistili jsme, že u datasetu, který z důvodu automatického anotování obsahuje jistou část systematických chyb, je pro klasifikaci výhodnější použít kratší, ale relevant- nější část smlouvy, než vzít ze smlouvy delší text a spoléhat se, že BERT se z toho naučí správně. 1
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Laštovičková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szabo, Peter (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány současné trendy na maloobchodním trhu a také konkurenční analýza jednotlivých řetězců, zaměřená na věrnostní programy. Další část je věnována společnosti Tesco a jejímu věrnostnímu programu Clubcard. Hlavní přínos práce představuje provedený marketingový výzkum, zaměřený na názory zákazníků Tesca ohledně provozovaného programu Clubcard.

Viz též: podobná jména autorů
11 SZABO, Michal
1 Szabo, Markéta
11 Szabo, Michal
1 Szabo, Miloš
1 Szabó, Marcela
2 Szabó, Matyáš
11 Szabó, Michal
2 Szabó, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.