Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Segmentace zákazníků v rámci marketikgové strategie podniku
Součková, Michaela ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Práce je zaměřená na segmentaci zákazníků v podniku. V teoretické části vymezuje postavení segmentace v marketingové strategii, zabývá se výhodami, nevýhodami, předpoklady, kritérii a postupem při segmentaci. Zvláštní pozornost je věnována postojům, jakožto jednomu z důležitých a často uplatňovaných kritérií segmentace. Praktická část práce analyzuje trh vymezený pro produkt a na základě analýz stanovuje cílové segmenty zákazníků, jejich potenciál a základní charakteristiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SOUČKOVÁ, Marie
7 SOUČKOVÁ, Martina
14 SOUČKOVÁ, Michaela
7 Součková, M.
7 Součková, Magda
9 Součková, Markéta
7 Součková, Martina
2 Součková, Miroslava
3 Součková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.