Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití diagnostických metod pro hodnocení technického stavu vozidel
Skoupý, Petr ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití diagnostických metod při hodnocení technického stavu vozidel. V první části jsem provedl rozdělení jednotlivých metod technické diagnostiky motorových vozidel včetně přístrojového vybavení. Ve druhé části je popsán postup podle metodiky Znaleckého standardu č. I/2005 při oceňování vozidel a dále pak následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve třetí části práce je popsán postup oceňování vozidel s využitím diagnostických metod a následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve čtvrté části je provedeno porovnání a vyhodnocení výsledků. Na závěr jsou uvedeny možnosti využití technické diagnostiky při oceňování motorových vozidel a možná perspektiva spojení obou metod.
Vzorové moduly DC/DC měničů
Skoupý, Petr ; Kubíček, Michal (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a realizaci univerzálních DC/DC měničů se třemi integrovanými obvody. Hlavní část popisuje postupný rozbor silové a řídící části, jakožto funkčních bloků a jednotlivých schémat. Největší důraz je kladen na tři obvodová zapojení pro snižující, zvyšující a invertující měnič a vybrání vhodných řídících obvodů, které jsou dostupné na trhu s elektronickými součástkami a splňují všechny námi zadané požadavky. Výslednou realizací je postupný rozbor výpočtu vnějších obvodových součástek a vytvoření univerzálních desek plošných spojů s osazovacími plány pro konkrétní zapojení měničů, jejich zatěžovací charakteristiky a doporučenému výběru součástek.
Návrh pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81kW
Skoupý, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81 kW. Cílem této práce je stanovení hlavních rozměrů motoru, klikového mechanismu a pístu. Úvodem jsou popsány části motoru a poté pístní skupina. Dále se práce zabývá konstrukčním provedením a materiálem pístu. V neposlední řadě také pevnostním výpočtem kritických průřezů pístu.
Využití diagnostických metod pro hodnocení technického stavu vozidel
Skoupý, Petr ; Krejčíř, Pavel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití diagnostických metod při hodnocení technického stavu vozidel. V první části jsem provedl rozdělení jednotlivých metod technické diagnostiky motorových vozidel včetně přístrojového vybavení. Ve druhé části je popsán postup podle metodiky Znaleckého standardu č. I/2005 při oceňování vozidel a dále pak následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve třetí části práce je popsán postup oceňování vozidel s využitím diagnostických metod a následují konkrétní příklady na vozidlech. Ve čtvrté části je provedeno porovnání a vyhodnocení výsledků. Na závěr jsou uvedeny možnosti využití technické diagnostiky při oceňování motorových vozidel a možná perspektiva spojení obou metod.
Vzorové moduly DC/DC měničů
Skoupý, Petr ; Kubíček, Michal (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a realizaci univerzálních DC/DC měničů se třemi integrovanými obvody. Hlavní část popisuje postupný rozbor silové a řídící části, jakožto funkčních bloků a jednotlivých schémat. Největší důraz je kladen na tři obvodová zapojení pro snižující, zvyšující a invertující měnič a vybrání vhodných řídících obvodů, které jsou dostupné na trhu s elektronickými součástkami a splňují všechny námi zadané požadavky. Výslednou realizací je postupný rozbor výpočtu vnějších obvodových součástek a vytvoření univerzálních desek plošných spojů s osazovacími plány pro konkrétní zapojení měničů, jejich zatěžovací charakteristiky a doporučenému výběru součástek.
Návrh pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81kW
Skoupý, Petr ; Dundálek, Radim (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem pístu pro vznětový motor VW TDI o výkonu 81 kW. Cílem této práce je stanovení hlavních rozměrů motoru, klikového mechanismu a pístu. Úvodem jsou popsány části motoru a poté pístní skupina. Dále se práce zabývá konstrukčním provedením a materiálem pístu. V neposlední řadě také pevnostním výpočtem kritických průřezů pístu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Skoupý, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.