Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Petrová, Iveta ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je Analýza marketingového mixu CK FISCHER. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část bude rozebírat marketing v oblasti služeb, roli marketingového mixu jako nástroj v marketingu, jeho jednotlivé složky, jeho tvorbu a SWOT analýzu. V praktické části bakalářské práce bude nejprve představena společnost a následně uskutečněn marketingový mix vybrané společnosti spolu se SWOT analýzou. Výsledkem práce bude navrhnutí doporučení pro společnost.

Viz též: podobná jména autorů
2 PETROVÁ, Irena
5 PETROVÁ, Ivana
2 Petrová, Iva
5 Petrová, Ivana
1 Petrová, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.