Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí36 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Evropského fondu pro regionální rozvoj pro růst rozvojového potenciálu na Benešovsku
NOVOTNÁ, Martina
Práce je zaměřena na využití Evropského fondu pro regionální rozvoj pro růst rozvojového potenciálu na Benešovsku. Na počátku práce je shrnut vývoj regionální politiky od jejího počátku až do současné doby. Dále jsou zde popsány strukturální fondy, podrobněji je zpracován Evropský fond pro regionální rozvoj. V praktické části této práce je zpracováno hodnocení regionálního rozvoje a navržení možných projektů, které by měli být do budoucna realizovány, aby napomohly dalšímu rozvoji regionu.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Minaříková, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotná, Martina (oponent)
V současné době se mění pojetí marketingu a někteří autoři zdůrazňují význam posunu od marketingu realizovaného na taktické úrovni k marketingu, který bude realizován na úrovni strategické. Marketingová strategie -- jako plán určující základní směry vedoucí ke splnění cílů -- nabývá podstatného významu. Hlavním cílem diplomové práce je především analýza současně využívané marketingové strategie divize Philips Lighting na průmyslovém trhu a její zhodnocení. V práci budou objasněny analýzy, které je potřeba provést před formulováním marketingové strategie, která povede k efektivní alokaci marketingových zdrojů a realizaci aktivit směřujících k naplnění podnikových cílů na daném trhu. Ačkoliv existuje celá řada klasifikací marketingových strategií, autorka se vzhledem k tématu práce zaměří především na klasifikaci marketingových strategií podle situace na daném trhu, podle fáze životního cyklu daného produktu a podle pozice firmy na trhu. Následně budou navržena korekční opatření a doporučení ke stávající marketingové strategii divize Philips Lighting, při reflektování výsledků analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb a rovněž poznatků vyplývajících z analýzy odvětví podle M. E. Portera.
Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Novotná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí36 - 40  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 NOVOTNÁ, Magdalena
20 NOVOTNÁ, Marie
55 NOVOTNÁ, Markéta
39 NOVOTNÁ, Martina
43 NOVOTNÁ, Michaela
3 NOVOTNÁ, Michala
1 NOVOTNÁ, Milada
9 NOVOTNÁ, Miroslava
20 NOVOTNÁ, Monika
2 Novotná, Magda
8 Novotná, Magdalena
8 Novotná, Magdaléna
8 Novotná, Marcela
5 Novotná, Mariana
20 Novotná, Marie
55 Novotná, Markéta
7 Novotná, Marta
43 Novotná, Michaela
3 Novotná, Michala
1 Novotná, Miloslava
1 Novotná, Miriama
9 Novotná, Miroslava
20 Novotná, Monika
1 Novotná, Monika Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.