Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Klasický a kvantový model popisující 1D dynamiku volného elektronu v ponderomotorickém potenciálu optické záznějové vlny
Kuchař, Marek ; Kozák, Martin (vedoucí práce) ; Chlouba, Tomáš (oponent)
Nepružný rozptyl volně se šířících elektronů na světelných vlnách je v současné době předmětem výzkumu díky možným aplikacím v pokročilých metodách elektronové mikro- skopie a difrakce. Typicky je tato interakce popisována v režimu, kdy se rychlost elektronu během interakce téměř nezmění. V této práci se zabýváme popisem dynamiky elektronů v interakčním potenciálu generovaném optickou vlnou za hranicemi této aproximace. V klasickém modelu interakce řešíme nelineární pohybovou rovnici a v rámci kvantového modelu se zabýváme popisem dynamiky pomocí parabolické aproximace potenciálu, ale také studujeme evoluci vlnové funkce volného elektronu v plném periodickém potenci- álu. Pomocí numerických simulací na základě analytických výsledků následně ukazujeme očekávaný vývoj spektra elektronů během interakce. 1
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Padrta, Lukáš ; Kuchař, Marek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Ekonomika variant skladeb konstrukcí dřevostaveb
Kuchař, Marek
Diplomová práce je zpracována v podobě marketingového mixu a je zaměřena na vlastní návrh skladeb konstrukcí dřevostaveb vhodných pro obytné podkroví srubového domu. V práci jsou rozkresleny jednotlivé detaily skladeb. Navrhnuté skladby jsou posouzeny na tepelně technické a akustické vlastnosti dle platných předpisů upravující tuto problematiku. Řešeny jsou také požární zásady u jednotlivých skladeb. U navrhovaných skladeb byla provedena kalkulace na plochu 1m2. Kalkulace proběhla také u skladeb tří firem realizující srubové domy. U navrhnutých skladeb byla řešena jejich propagace a byla navrhnuta vhodná marketingová strategie.

Viz též: podobná jména autorů
11 Kuchař, Martin
8 Kuchař, Michal
1 Kuchař, Miroslav
11 Kuchár, Martin
8 Kuchár, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.