Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 130 záznamů.  začátekpředchozí121 - 130  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elektronické vzdělávání
Souhrada, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce v první části seznamuje čtenáře s eLearningem, poskytuje jim základní informace o eLearningu a pokouší se objasnit pojmy s ním spojené, je zde stručně nastíněn minulý, současný a budoucí vývoj eLearningu. V práci jsou dále uvedeny základní typy softwarových systémů a nejběžnější elearningové standardy. Druhá část práce má několik cílů - zjistit stav využívání elearningových prvků v rámci Vysoké školy ekonomické v Praze, zjistit individuální zkušenosti s eLearningem na Vysoké škole ekonomické v Praze a názor studentů na výuku s podporou eLearnigu. Výzkum je proveden pomocí dotazníků zaslaných studentům. Posledním cílem je analýza získaných dat, potvrzení či vyvrácení určitých předpokladů a vyvození dílčích závěrů.
Informační systémy založené na webové platformě
Németh, Petr ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je důkladně představit informační systémy založené na webové platformě s důrazem na produkty, které jsou všeobecně označovány jako SaaS (Software-as-a-service). SaaS jako zcela nový trend v používání podnikových informačních systémů, je práci zkoumán především z ekonomicko-provozního hlediska, přestože hledisku technologickému je také věnována patřičná pozornost. Tato práce prezentuje výhody a nevýhody, které jsou spojeny s užíváním SaaS informačních systémů a následně je srovnává s funcionálně obdobnými systémy, které jsou nasazené pomocí modelu on-premise.
Webové prezentace obchodních firem zaměřených na prodej potravin
Matyášková, Markéta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V teoretické části popisuji prvky webových prezentací z pohledu zákazníka, marketingový mix v podmínkách internetu a možnosti certifikace internetových obchodů. V praktické části jsou popsány internetové obchody - nespecializované, prodávající široký sortiment potravin a internetové obchody specializované, zaměřené na určitý druh zboží. Dále kamenné obchody umožňující nákup na internetu a internetové obchody s potravinami v zahraničí. Práce obsahuje srovnání webových prezentací nespecializovaných internetových obchodů a srovnání různých možností nákupu podle času a ceny.
Elektronické obchodování a podnikání v Evropské unii
Nekvapil, Viktor ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením elektronického obchodování a podnikání v Evropské unii. V první kapitole je elektronické obchodování a podnikání představeno v obecné rovině. Druhá kapitola se zabývá orgány EU, které se podílejí na tvorbě legislativy spojené s problematikou, třetí kapitola potom představuje hlavní strategický rámec EU a nejdůležitější směrnice v této oblasti. Čtvrtá kapitola obsahuje souhrn aktivit, kterými se snaží EU podporovat elektronické obchodování a podnikání. V páté kapitole je provedeno srovnání vyspělosti jednotlivých členských států EU, a to jak mezi sebou tak i z celosvětového hlediska.
Marketing na internetu
Zelený, Martin ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
V bakalářské práci je uvedeno teoretické pojetí internetu a marketingu, zdůrazněna potřeba marketingového mixu spolu s jeho specifiky v internetovém prostředí. Dále je představeno, jakými nástroji může internet podpořit společnosti při zpracovávání trhu a kterých marketingových prostředků na internetu při tom použít. V závěrečné kapitole jsou znázorněny socio-demografické údaje českých uživatelů internetu spolu s mediálním rozdělením trhu jak z hlediska všech médií, tak v rámci segmentu internetu.
Informační systémy ve firmách
Malá, Simona ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá podnikovými informačními systémy. V první části jsou vysvětleny základní pojmy bezprostředně související s touto problematikou. Dále jsou pak představeny největší společnosti působící na našem trhu s podnikovými aplikacemi a jejich nabízené produkty. Je zde zachycena i aktuální situace na relevantním trhu. Následující část zachycuje skutečné využití těchto podnikových systémů na příkladu jedné z tuzemských rafinérií.
E-learning
Němeček, Ondřej ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s jednou z možných vzdělávacích metod - s e-learningem. Teoretická část práce obsahuje základní charakteristiku e-learningu, od jeho historie, přes uživatele, základní formy a aspekty zavedení až po návratnost investic vložených do této relativně nové vzdělávací metody. Aplikační část práce je věnována dotazníkovému šetření, jehož cílem bylo zjistit a analyzovat situaci ohledně e-learningu ve středních a velkých firmách v České republice.
Vliv integrovaných systémů na ekonomiku provozu hromadné dopravy
Vrbík, Ivo ; Kubálek, Tomáš (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na proces integrace mnoha různých složek do integrovaného systému, což ukazuji na dopravním integrovaném systému Jihomoravského kraje. Na jeho základě vysvětluji, jak je možné ušetřit náklady a zefektivnit fungování mnoha složek, které se v systému vyskytují.
Vývoj elektronického obchodu v ČR - minulost, současnost a výhled
Janák, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá vývojem elektronického obchodu v ČR a ve světě. Obsahuje vymezení e-komerce, její etapy, subjekty, výhody a nevýhody. Popisuje historii Internetu, hlavního prostředku pro realizaci e-komerce, a jeho služby. Dále se zajímá o pojem ?nová ekonomika? a její rysy. Praktická část práce porovnává vývoj e-komerce na úrovni regionů mezinárodně a v rámci ČR je provedeno srovnání segmentů prodeje. V poslední části nastiňuje možné budoucí směřování elektronického obchodu v ČR a ve světě.
Webové prezentace obchodních firem
Zadražilová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku internetového marketingu, konkrétně na webové prezentace firem. Zabývá se vlastnostmi, který by měl správný web mít, a účely, které by měl plnit. Několik kapitol je věnováno internetovým obchodům. Práce obsahuje praktickou část analyzující webové stránky několika konkrétních společností z hlediska poskytovaných služeb. Dále se zabývá rozdíly mezi weby jedné společnosti v jednotlivých zemích i rozdíly mezi weby společností evropských a amerických.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 130 záznamů.   začátekpředchozí121 - 130  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Kubálková, Marta
1 Kubálková, Martina
1 Kubálková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.