Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení pohybu křidélka na křídle
Kotrlý, Michal ; Kozubík, Michal (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, sestavit a otestovat elektromechanický model křidélka, polohovaný dvěma aktuátory, který by ověřil funkčnost použitých řídicích algoritmů. Zejména těch, které snižují protichůdné síly mezi aktuátory a redukují mechanické namáhání plochy křidélka, což ovlivňuje životnost plochy. Algoritmy jsou implementovány na PLC, které napájí aktuátory/snímače a řídí pohyb a polohu křidélka.
Klasifikace kolejových vozidel
Kotrlý, Michal ; Bilík, Šimon (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje klasifikaci kolejových vozidel na základě obrazové informace. V práci jsou teoreticky popsány a následně realizovány dva přístupy ke klasifikaci kolejových vozidel. Prvním přístupem je transformace snímků na histogramy vizuálních slov ze slovníku podle metody Bag of Visual Words a následná aplikace klasických klasifikátorů typu k-NN, SVM, Multinomial Naive Bayes, neuronová síť a Ensemble metoda typu voting classifiers. Druhým přístupem je klasifikace snímků pomocí ověřených architektur konvolučních neuronových sítí využitím metody transfer learning. Sítě AlexNet, VGG16 a ResNet50 byly předtrénovány na obsáhlém datasetu ImageNet a horní vrstvy byly dotrénovány na vlastním datasetu kolejových vozidel. Oba přístupy byly vyladěny pro nejlepší možné výsledky klasifikace. Pro jejich srovnání byl sestaven trénovací dataset s 1773 snímky ve 27 třídách a testovací dataset obsahující 444 snímků. Na testovacím datasetu dosáhl nejúspěšnější klasifikátor s transformací snímků BoVW metodou správnosti 89%. Konvoluční neuronové sítě dosáhly správnosti 95-97%, což je výrazně lepší výsledek. V práci jsou také zohledněny doby predikce nových snímků pro oba přístupy. Nad rámec práce byl implementován algoritmus pro dělení snímků vlakové soupravy na jednotlivé snímky vozů. V závěru jsou uvedeny limitace a popsány důvody omezené robustnosti algoritmu.
Motion Control Of An Aileron
Kotrlý, Michal
This article covers a Bachelor’s thesis with an aim to design, assemble and test an electromechanical model of an aileron that would verify used control algorithms. Mainly those that mitigate force fight between actuators and reduce mechanical stress affecting lifespan of the aileron. Algorithms are implemented in a PLC which supplies power to actuators / sensors and controls the position and movement of the aileron.
Řízení pohybu křidélka na křídle
Kotrlý, Michal ; Kozubík, Michal (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, sestavit a otestovat elektromechanický model křidélka, polohovaný dvěma aktuátory, který by ověřil funkčnost použitých řídicích algoritmů. Zejména těch, které snižují protichůdné síly mezi aktuátory a redukují mechanické namáhání plochy křidélka, což ovlivňuje životnost plochy. Algoritmy jsou implementovány na PLC, které napájí aktuátory/snímače a řídí pohyb a polohu křidélka.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kotrlý, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.