Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategický plán rozvoje Univerzitního golfového klubu UK Praha
Karas, Josef ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Gryc, Tomáš (oponent)
Název: Strategický plán rozvoje Univerzitního golfového klubu UK Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení strategického plánu pro vznikající Univerzitní golfový klub, UK Praha. Metody: Na základě analýzy dokumentů, technického serveru České golfové federace (ČGF) a polostrukturových rozhovorů se zástupci Univerzity Karlovy a ČGF, byla v této práci provedena detailní analýza golfového prostředí, která vyústila v sestavení matice SWOT a v následné vytvoření strategického plánu Univerzitního golfového klubu UK Praha. Výsledky: Analytická část diplomové práce byla provedena na základě analýzy dokumentů a rozhovory se zástupci České golfové federace a Univerzity Karlovy. Tyto informace poskytly základ k sestavení matice SWOT pro vznikající Univerzitní golfový klub UK Praha. Klíčové body této matice byly promítnuty ve výsledném strategickém plánu, jehož součástí je i návrh rozpočtu. Klíčová slova: Strategické plánování, strategický plán, univerzitní sportovní klub, golf
Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku
Karas, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace klubu Prague City Golf na Facebooku Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení komunikační strategie na Facebooku pro golfový klub Prague City Golf. Vymezeny jsou hlavní znaky sociálních sítí, především Facebooku, jakož i základní pravidla pro užívání Facebooku jako nástroje komunikačního mixu v rámci marketingové strategie klubu. Navržená strategie je výsledkem analýzy průchodnosti hřiště, na jejímž základu byl vytvořen předmět komunikace a analýzy loňské kampaně na Facebooku, která vyhodnotila efektevitu komunikace. Metody: K vyhodnocování dat, které sloužily jako podklad k vytvoření komunikační stategie byl zvolen monitoring průchodnosti hřiště a účtu Facebooku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh komunikační strategie, která je rozdělena do tří období. Úvod sezóny bude zaměřen na rozšiřování členské základny - primární komunikací budou aktuální nabídky členství a jejich výhod. V průběhu roku se těžiště komunikace bude přesouvat k propagaci hřiště a tréninkových ploch. Sekundární komunikace se bude zabývat PR a budování image. Závěr sezóny bude zaměřen opět na rozšiřování členů pro nadcházející rok a aktuálních nabídek hřiště. Klíčová slova: Marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook,

Viz též: podobná jména autorů
3 Karas, Jakub
4 Karas, Jan
4 Karas, Jindřich
3 Karas, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.