Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit VisitEurope
Jelínek, Přemysl ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá destinačním marketingem v nadnárodním měřítku - konkrétně existencí "destinace Evropa". Je rozdělena do několika částí zaměřených marketing management destinace, branding, konkrétní aktivity EU a ETC v destinačním marketingu a vnímání Evropy jako značky zahraničními návštěvníky. V posledních kapitolách je shrnut současný stav a nastíněn směr, kterým by se obě instituce měly pro zvýšení dopadů své činnosti ubírat. V rámci zpracování problematiky bylo použito několik metod, zejména analýza makro- a mikroprostředí, SEO analýza a šetření mezi návštěvníky z oblastí mimo Evropu. Bylo zjištěno, že návštěvníci ze vzdálenějších zdrojových oblastí v určitých případech chápou Evropu jako jednu destinaci, ačkoliv efektivita aktivit vyvýjených ETC je poměrně nízká.

Viz též: podobná jména autorů
39 JELÍNEK, Petr
2 Jelínek, P.
1 Jelínek, Patrik
9 Jelínek, Pavel
39 Jelínek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.