Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace lepení střechy autobusu
Jaroš, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.
Optimalizace technologie dělení materiálu ve firmě SOR Libchavy
Jaroš, Vojtěch ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Humár, Anton (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením produktivity a přesnosti dělení trubek a plochých dílů ve firmě SOR Libchavy. První část je věnována popisu stávajícího stavu dělení materiálu. Následuje návrh vhodných nekonvenčních technologií, řezání laserovým paprskem, vodním paprskem a plazmou. Další část se zabývá popisem a moţnostmi navrţeného stroje. V závěru práce je proveden výpočet ekonomické návratnosti této investice.
Analýza vynuceného kmitání nelineárního generátoru během vibračního testu
Jaroš, Vojtěch ; Rubeš, Ondřej (oponent) ; Hadaš, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na řízení amplitudy zrychlení vibračního testovacího zařízení, které testuje buď lineární, nebo nelineární harvestery s tvrdnoucí pružinou. Práce zahrnuje rešerše vibračních testovacích zařízení. Dále se zabývá rešerší řízení a simulacemi ovládání vibračního zařízení během vibrační zkoušky v prostředí Matlab Simulink. V závěru práce jsou prezentovány simulace řízení vibračního zařízení, které testuje lineární a nelineární harvestery.
Optimalizace lepení střechy autobusu
Jaroš, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.
Optimalizace technologie dělení materiálu ve firmě SOR Libchavy
Jaroš, Vojtěch ; Dvořáček, Jan (oponent) ; Humár, Anton (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením produktivity a přesnosti dělení trubek a plochých dílů ve firmě SOR Libchavy. První část je věnována popisu stávajícího stavu dělení materiálu. Následuje návrh vhodných nekonvenčních technologií, řezání laserovým paprskem, vodním paprskem a plazmou. Další část se zabývá popisem a moţnostmi navrţeného stroje. V závěru práce je proveden výpočet ekonomické návratnosti této investice.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jaroš, Vladimír
4 Jaroš, Václav
1 Jaroš, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.