Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití veřejné hromadné dopravy pro marketingové účely
Hájek, Eduard ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se věnuje jednak teorii tvorby podnikatelského plánu, jeho struktuře a obsahu a dále pak na konkrétním případě zjišťuje reálnost a ziskovost podnikatelského plánu, který se zaměřuje na jednu z možností, jak efektivně využít veřejnou hromadnou dopravu pro účely marketingu. Myšlenka tohoto podnikatelského plánu vychází z toho, že dosavadní, běžná reklamní média ve veřejné hromadné dopravě jsou již za vrcholem svých možností a již ani nejsou pro ty, jejichž chování mají ovlivnit, dostatečně zajímavé. Proto si autor této práce dal za cíl vypracovat podnikatelský plán, který by tohoto nedostatku využil. Výsledkem práce je možnost založení společnosti MetroVision, která je v této diplomové práci detailně popsána a to včetně jejího finančního plánu po dobu prvních pěti let od jejího vzniku.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hájek, Eduard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.