Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Termální lázně Yverdon, pět smyslů v architektuře
Dvořák, Dalibor ; Křikavová, Iva (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
objekt lázní je situován do kompaktní krychle obklopené vodou, která je umístěna v parku. lázně jsou členěny vertikálně do pěti pater podle funkcí. veřejné lážně, wellness, rehabilitace, fyzioterapie.
LABORARTORY BRNO
Dvořák, Dalibor ; Mutina, Petr (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
zadáním této bakalářské práce bylo narhnout galerii současné architektury a designu. základní koncepčním přístupem se staly výhledové osy. v jejich půsečíku je umístěna výšková stavba která je doplněna horizontalním objemem, který uzavírá městský blok.
LABORARTORY BRNO
Dvořák, Dalibor ; Mutina, Petr (oponent) ; Jura, Pavel (vedoucí práce)
zadáním této bakalářské práce bylo narhnout galerii současné architektury a designu. základní koncepčním přístupem se staly výhledové osy. v jejich půsečíku je umístěna výšková stavba která je doplněna horizontalním objemem, který uzavírá městský blok.
Termální lázně Yverdon, pět smyslů v architektuře
Dvořák, Dalibor ; Křikavová, Iva (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
objekt lázní je situován do kompaktní krychle obklopené vodou, která je umístěna v parku. lázně jsou členěny vertikálně do pěti pater podle funkcí. veřejné lážně, wellness, rehabilitace, fyzioterapie.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je komplexní charakteristika činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky na příkladu konkrétní společnosti -- Imperial Tobacco CR, s.r.o.. Teoretická část práce monitoruje vývoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2007. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Nastíněny jsou i trendy očekávaného vývoje maloobchodního trhu v dalších letech. Praktická část práce charakterizuje český tabákový trh a společnost Imperial Tobacco CR, s.r.o., jakožto reprezentanta dodavatelského subjektu. Stěžejní je analýza činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky této společnosti. Autentičnost výkladu je podpořena reálnými obchodními vztahy a situacemi.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.

Viz též: podobná jména autorů
11 DVOŘÁK, Daniel
24 DVOŘÁK, David
11 Dvořák, Daniel
24 Dvořák, David
2 Dvořák, Dennis
10 Dvořák, Dominik
1 Dvořák, Dušan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.