Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Experimentální hudební nástroj – elektroakustická harfa
Borovička, František ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce se zabývá kompletním vývojem a výrobou elektrické harfy, která je obdařena novými experimentálními prvky. Tyto prvky jsou tlumící systém, který otevírá hráči nové způsoby hry. Dále práce přináší použití neobvyklých materiálů, rozměrů a tvarů, nebo také princip snímání a následného zpracování zvukových vibrací.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android s možností ovládání některých parametrů převodem textu
Rychtecký, Václav ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace na platformě Android, vyznačující se tvorbou zvuku za pomocí textu zaznamenaného zabudovaným fotoaparátem zařízení v kombinaci se syntetizérem, sekvencerem a samplerem. Realizace vychází částečně z návrhu zpracovaného v rámci semestrální práce a je rozdělena do několika částí. V první části jsou stručně popsány druhy syntéz, operační systém Android, programovací jazyk Pure Data, MIDI a Android knihovna pro ovládání Pure Data. V druhé části je zpracován návrh aplikace a ve třetí části je popsána realizace a především funkcionalita aplikace, která je vytvořena pomocí programovacího jazyka Kotlin a IDE Android Studio od společnosti JetBrains v kombinaci s jazykem Pure Data.
Experimentální mechanicko-elektrický hudební nástroj – elektrofonické housle s pražci
Pieczonka, Jan ; Mojdl, Edgar (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a konstrukce mechanicko-elektrického experimentálního nástroje. Nástroj vychází z klasických houslí. Práce obsahuje návrh a realizaci snímačů nástroje, experimentální excitátor, úpravy nástroje a jeho vyhodnocení. Nástroj bude využívat dva typy snímačů, korekční předzesilovač a pražce umožňující experimentální ladění.
Experimentální hardwarový hudební nástroj, demonstrující možnosti sonifikace světla
Rezek, Václav ; Jirásek, Ondřej (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a konstrukce experimentálního hudebního nástroje SuperDu-perRainbowThing, jehož experimentálnost spočívá v sonifikaci barevného spektra. Hlavní hardwarová část nástroje je tvořena mikrokontrolerem Arduino a počítačem Raspberry Pi. Část softwarová, která s hardwarem komunikuje pomocí standartu MIDI v prostředí Pure Data a jazyce Python. Nástroj v reálném čase tvoří zvukový výstup na základě barvy, kterou hráč nastavuje.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android s možností ovládání některých parametrů pohybem telefonu
Barák, Filip ; Kavan, Jan (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit aplikaci na platformě Android, která se vyznačuje netradičním způsobem ovládání hlavního melodického signálu – pohybem telefonu. Aplikace zároveň s tím umožňuje upravovat parametry zvuku na displeji telefonu. Další důležitou funkcí je možnost skládat a později přehrávat akordy, nebo jiné jednoduché souzvuky. Návrhu předchází teoretický úvod, kde stručně rozebírám hudební pojmy a parametry aplikace, kterou jsem vyvíjel v Android studiu v jazyce Java. Dále se zmiňuji o samotných způsobech realizace aplikace včetně ukázek kódů.
Experimentální hardwarový hudební nástroj kombinující elektronický a elektromechanický zvukový zdroj
Pešán, Michele ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat experimentální elektroakustický hardwarový hudební nástroj; experimentálnost spočívá v neobvyklé kvalitě zvuku, netradičním způsobu ovládání a vzhledu nástroje.
Experimental Software Musical Instrument, Combining Step Sequencer and Sampler
Dobrocký, Filip ; Jirásek, Ondřej (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design an experimental software musical instrument combining a step sequencer and a sampler. The distinctive qualities of said instrument lie in the ability to produce complicated polyrhythms and make use of microtonality. The theoretical part of the thesis explores concepts such as polyrhythms, musical intonation systems, microtuning of electronic musical instruments, and explains the fundamentals of step sequencing and sampling. The practical part of the thesis features the design and implementation of the instrument, which takes form of a VST plug-in module implemented using the JUCE framework.
Experimentální mechanicko-elektrický strunný hudební nástroj
Svěrák, Jan ; Mojdl, Edgar (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a konstrukce prototypu experimentálního mechanicko-elektrického strunného hudebního nástroje neobvyklé konstrukce a dosahujícího mnoha zvukových barev. Návrh vychází z kombinace základních vlastností dvou existujících nástrojů, konkrétně niněry a elektrické kytary. První kapitola práce se zabývá teoretickým rozborem dané problematiky. Ve druhé kapitole jsou popsány konstrukční i funkční vlastnosti jednotlivých součástí nástroje včetně odůvodnění použití daných principů a materiálů. Ve třetí kapitole jsou popsány změny původního návrhu a postup stavby nástroje. Ve čtvrté kapitole je výsledný nástroj zhodnocen z hlediska funkčnosti a jeho vlastností. V páté kapitole jsou navrženy změny v konstrukci nástroje, které by mohly odstranit či zmírnit problémy zjištěné realizací prototypu.
Experimentální mechanicko-elektrický bicí hudební nástroj
Šípek, Petr ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat experimentální mechanicko-elektrický bicí hudební nástroj, konkrétně hybridní bicí nástroj, s použitím různých typů rezonančních materiálů a oscilátorů. Součástí nástroje bude série piezoelektrických měničů snímající jednotlivé části. Každý jednotlivý vzniklý zvuk bude možné zpracovávat a dále efektově upravovat.
Experimentální softwarový hudební nástroj
Čapandová, Zuzana ; Říha, Kamil (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Práce se zabývá realizací experimentálního elektroakustického softwarového hudebního nástroje s netradičním způsobem bezkontaktního ovládání parametrů zvukového signálu pomocí pohybového senzoru Kinect. Software je realizován v jazyce C# s využitím knihovny NAudio.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Dlouhý, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.