Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Startegie návrhu a řízení elektronického obchodu
Čermák, Milan ; Procházka, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi realizace a vylepšení elektronického obchodu a vytvářením modelu strategického řízení elektronického obchodu, který mohou využít jak začínající firmy, tak společnosti které elektronický obchod již využívají, ale plánují jej nadále rozvíjet.
Znalosti marketingu pro e-business
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.
Startegie návrhu a řízení elektronického obchodu
Čermák, Milan ; Procházka, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi realizace a vylepšení elektronického obchodu a vytvářením modelu strategického řízení elektronického obchodu, který mohou využít jak začínající firmy, tak společnosti které elektronický obchod již využívají, ale plánují jej nadále rozvíjet.
Znalosti marketingu pro e-business
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.

Viz též: podobná jména autorů
29 ČERMÁK, Martin
24 ČERMÁK, Michal
10 ČERMÁK, Miroslav
13 Čermák, Marek
29 Čermák, Martin
2 Čermák, Matouš
1 Čermák, Matyáš
2 Čermák, Matěj
2 Čermák, Michael
24 Čermák, Michal
10 Čermák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.