National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Proposal of Developement of Marketing Activities of AVDO Agency
Nešporová, Kristýna ; Vaňharová, Veronika (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor)
This study focuses on the proposal of developing marketing activities of AVDO Agency The proposals of resolution will be formulated on the bases of the analisys of the actualal posture. These proposals of resolution should lead to win new customers and to keep present customers, to consolidate the market position and thereby contribute to gain enhancement.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ reklamního média nový, je důležité vysvětlit, co přesně GreenGraffiti je, odkud pochází a jak se objevilo v České republice. Tato diplomová práce bude také zkoumat, zda je GreenGraffiti vhodným reklamním médiem pro český trh ,a které problémy je třeba vyřešit před tím, než bude zařazen do komunikačního mixu společnosti. Tato práce je napsána na základě znalostí získaných během stáže ve Studio Tomato s.r.o., které vlastnilo licenci na GreenGraffiti pro Českou republiku a také na základě informací získaných od Jima Bowese, zakladatele GreenGraffiti Holding BV.
Proposal of Developement of Marketing Activities of AVDO Agency
Nešporová, Kristýna ; Vaňharová, Veronika (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor)
This study focuses on the proposal of developing marketing activities of AVDO Agency The proposals of resolution will be formulated on the bases of the analisys of the actualal posture. These proposals of resolution should lead to win new customers and to keep present customers, to consolidate the market position and thereby contribute to gain enhancement.
Using GreenGraffiti as an Additional Tool of Marketing Communication of the Company
Nešporová, Kristýna ; Sedláček, Tomáš (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ reklamního média nový, je důležité vysvětlit, co přesně GreenGraffiti je, odkud pochází a jak se objevilo v České republice. Tato diplomová práce bude také zkoumat, zda je GreenGraffiti vhodným reklamním médiem pro český trh ,a které problémy je třeba vyřešit před tím, než bude zařazen do komunikačního mixu společnosti. Tato práce je napsána na základě znalostí získaných během stáže ve Studio Tomato s.r.o., které vlastnilo licenci na GreenGraffiti pro Českou republiku a také na základě informací získaných od Jima Bowese, zakladatele GreenGraffiti Holding BV.

See also: similar author names
2 Nešporová, Kristina
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.