National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.01 seconds. 
Oral Cacoetheses and Creation of Functional Disorders in Tempomandibular Joint
Hrubá, Kamila ; Dylevský, Ivan (advisor) ; Kučera, Miroslav (referee)
Název práce: Orální zlozvyky a vznik funkčních poruch v oblasti temporomandibulámího kloubu. Name of physis: Oral cacoetheses and creation of functional disorders in temporomandibular joint. Cíle práce: Zjistit, zda může vlivem častého žvýkání žvýkací gumy docházet k funkčním změnám v oblasti temporomandibulámího kloubu ajeho okolí. Metoda: Diplomová práce je pojata jako pilotní studie, která sleduje vliv nadměrného žvýkání žvýkací gumy na vznik funkčních poruch v oblasti temporomandibulárního kloubu a jeho okolí. Pro tuto práci bylo vybráno 30 probandů (3 skupiny po 1O probandech), přičemž v každé skupině bylo 5 mužů a 5 žen ve věkovém rozmezí 22- 30 let. Byli vybráni na základě vytvořeného dotazníku, a podmínkou bylo, aby byli bez známek jakýchkoliv funkčních či jiných poruch v oblasti TMK a nesměli vykonávat žádné orální zlozvyky. Před zahájením žvýkání bylo u každého probanda provedeno vyšetření rozsahu otevření úst, laterálních pohybů dolní čelisti, palpační vyšetření žvýkacích svalů, a to konkrétně m. temporalis, m. masseter, m. pterygoideus medialis, extraorálně a intraorálně a m. pterygoideus lateralis (dolní část) intraorálně a m. digastricus extraorálně, palpační vyšetření TMK a jazylky a dále vyšetření kloubní vůle TMK, měkkých tkáních v oblasti hlavy a krku. Dále bylo vyšetřováno, zda...
The use of physiotherapeutic methods in treatment of the rupture of Achilles tendon
Hrubá, Kamila ; Teyssler, Petr (advisor) ; Rychnovský, Tomáš (referee)
The use of physiotherapeutic methods in treatment of the rupture of Achilles tendon Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Oral Cacoetheses and Creation of Functional Disorders in Tempomandibular Joint
Hrubá, Kamila ; Dylevský, Ivan (advisor) ; Kučera, Miroslav (referee)
Název práce: Orální zlozvyky a vznik funkčních poruch v oblasti temporomandibulámího kloubu. Name of physis: Oral cacoetheses and creation of functional disorders in temporomandibular joint. Cíle práce: Zjistit, zda může vlivem častého žvýkání žvýkací gumy docházet k funkčním změnám v oblasti temporomandibulámího kloubu ajeho okolí. Metoda: Diplomová práce je pojata jako pilotní studie, která sleduje vliv nadměrného žvýkání žvýkací gumy na vznik funkčních poruch v oblasti temporomandibulárního kloubu a jeho okolí. Pro tuto práci bylo vybráno 30 probandů (3 skupiny po 1O probandech), přičemž v každé skupině bylo 5 mužů a 5 žen ve věkovém rozmezí 22- 30 let. Byli vybráni na základě vytvořeného dotazníku, a podmínkou bylo, aby byli bez známek jakýchkoliv funkčních či jiných poruch v oblasti TMK a nesměli vykonávat žádné orální zlozvyky. Před zahájením žvýkání bylo u každého probanda provedeno vyšetření rozsahu otevření úst, laterálních pohybů dolní čelisti, palpační vyšetření žvýkacích svalů, a to konkrétně m. temporalis, m. masseter, m. pterygoideus medialis, extraorálně a intraorálně a m. pterygoideus lateralis (dolní část) intraorálně a m. digastricus extraorálně, palpační vyšetření TMK a jazylky a dále vyšetření kloubní vůle TMK, měkkých tkáních v oblasti hlavy a krku. Dále bylo vyšetřováno, zda...
The use of physiotherapeutic methods in treatment of the rupture of Achilles tendon
Hrubá, Kamila ; Teyssler, Petr (advisor) ; Rychnovský, Tomáš (referee)
The use of physiotherapeutic methods in treatment of the rupture of Achilles tendon Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Commercial Communication in Czech Pharmaceutical Industry
Kadlecová, Barbora ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Hrubá, Kamila (referee)
Thesis titled Commercial communications in czech pharmaceutical industry is about how to use marketing communication tools (advertising, public relations, sales promotion, personal selling, etc.) in the pharmaceutical industry. A specific feature of pharmaceutical marketing is separate communication to public (patients) and to professionals (doctors) which requires using different communication messages and also different channels to each target group. Pharmaceutical marketing is regulated by advertising law, by the Council for Radio and TV Broadcasting and by the provisions of the State Institute for Drug Control which control the ways how two target groups are addressed. Possible marketing tools are described from both theoretical (legal) and also practical (marketing communication of specific pharmaceutical company) terms.

See also: similar author names
4 HRUBÁ, Karolína
7 HRUBÁ, Kateřina
1 HRUBÁ, Klára
4 Hrubá, Karolína
7 Hrubá, Kateřina
4 Hrubá, Kristýna
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.