Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 620 záznamů.  začátekpředchozí552 - 561dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rodinné obchodní firmy (vybrané problémy)
Žahourková, Michaela ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá vývojem konkrétní rodinné obchodní firmy v kontextu historického vývoje a navrhuje možnou strategii pro udržení ziskovosti do budoucnosti. Vývoj je posuzován zejména v kontextu politických změn v České republice a v kontextu změn preferencí účastníků cestovního ruchu.
Význam segmentace zákazníků pro strategii firmy
Salavová, Marta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování významu segmentace zákazníků pro strategii firmy a její pozice v rámci marketingového mixu. Důležitým prvkem je členění tématu ze dvou hledisek na tzv. interní segmentaci využívající moderních informačních technologií (především práce s daty, využívání CRM a Data Mining technologií) a tzv. externí segmentaci založenou na průzkumu životního stylu populace. Závěr práce je věnován trendům v životním stylu české společnosti s využitím typologií čtyř organizací, které se průzkumem trhu zabývají. Součástí práce je srovnání těchto typologií a příklad praktické využitelnosti jedné z nich.
Způsob výběru dodavatele retailingové firmy
Špačková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce pojednává o výběru dodavatelů retailingovými firmami a jeho důležitosti a významu. První část zpracovává teoretickou oblast. Ve druhé, praktické části obsahuje konkrétní případy tří firem - nadnárodního retailera (Ahold Czech Republic, a.s.), lokálního maloobchodníka (Koloniál Schwarz) a tuzemského výrobce (Alima značková potravina, a.s.). Porovnává jejich postupy a přístupy, zmiňuje jejich klady a zápory.
Výběr strategického partnera (při vstupu na trh)
Parobková, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce definuje kritéria optimálního výběru strategického investora při vstupu na zahraniční trh formou fúze či akvizice. Jsou zhodnoceny faktory ovlivňující strategii růstu společnosti, výběr vhodného cílového trhu a výběr vhodného akvizičního cíle. Dále je v práci popsán samotný akviziční proces včetně právních dokumentů, které transakci provázejí. Poslední část této práce je věnována zhodnocení cílové společnosti a metodám určení kupní ceny a končí samotným uzavřením celé transakce.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Podnikání ve specifickém odvětví služeb
Jiroušová, Šárka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je revize desetileté existence firmy Skischool Krkonoše, podnikající ve specifickém odvětví služeb. Práce je zaměřena na silné a slabé stránky fungování firmy s důrazem na vnější a vnitřní design, nabídku služeb a reklamu. Součástí jsou konkrétní návrhy na zdokonalení poskytovaných služeb.
Corporate Governance
Závodná, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce pojednává o správě a řízení společnosti v návaznosti na aplikaci principů společenské odpovědnosti na dodavatelský řetězec. Charakterizuje podstatu problematiky správy a řízení společnosti a dále se zaměřuje na popis cest a způsobů, jakými firma šíří myšlenky odpovědného přístupu na své dodavatele. Uvádí možné problémy a způsoby jejich řešení. Dodržování etických či enviromentálních principů subdodavatele a dodavatele je pro firmu jednak známkou jeho etického podnikání a jednak může šetrný přístup dodavatele přispět k pečlivě budovanému renomé firmy samotné.
Role rodinných podniků
Svobodová, Zdena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rodinnými podniky a jejich významem a rolí v jednotlivých ekonomikách. První část obsahuje několik přístupů k definici rodinného podniku, popisuje kladné a záporné stránky tohoto podniku a faktory, které stojí za jeho úspěchem. Dále se věnuje problematice nástupnictví a typologii rodinných podniků. Ve druhé části je zkoumána role rodinných podniků ve světě. Nejprve je analyzována situace v ?západních zemích?, především v Německu, poté zhodnocena role rodinných konglomerátů v rozvíjejících se trzích a popsána situace rodinného podnikání v České republice. Práce je zakončena charakteristikou německého rodinného podniku TRUMPF a přehledem největších rodinných podniků světa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 620 záznamů.   začátekpředchozí552 - 561dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
40 ZEMAN, Jan
21 ZEMAN, Jaroslav
21 Zeman, Jakub
40 Zeman, Jan
21 Zeman, Jaroslav
18 Zeman, Jiří
3 Zeman, Josef
2 Zeman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.