Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Falta, Marek ; Ryba, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.
Marketingový mix společnosti
Falta, Marek ; Ryba, Petr (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové mixu ve společnosti TOTEM BIKES, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky týkající se základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část se poté zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a analýzu současného marketingového mixu. Na základě zjištěných výsledků je poslední část věnovaná možným návrhům zlepšení marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Ryba, Pavel
2 Ryba, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.