Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová pozice města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Pešek, Jáchym ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Janoušová, Simona (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami severočeského města Žatec v oblasti cestovního ruchu. Zkoumá předpoklady města stát se úspěšnou a moderní turistickou destinací, přičemž vyzdvihuje úlohu Turistického informačního centra Žatec jakožto hlavního aktéra cestovního ruchu ve městě. Hlavním cílem je zhodnotit současnou pozici Žatce jako turistické destinace, analyzovat dosavadní marketingovou strategii a následně navrhnout novou marketingovou strategii pro rok 2013. Práce byla konzultována s kulturním managementem města a právě jemu bude také předložena, aby mohla sloužit jako možné vodítko při sestavování budoucí marketingové strategie.
Transnacionální korporace v globalizované světové ekonomice
Pešek, Jáchym ; Neumann, Pavel (vedoucí práce) ; Horák, Jiří (oponent)
První kapitola práce je spíše teoretická. Definuje transnacionální korporace, klasifikuje je a popisuje jejich vývoj. Druhá kapitola zobrazuje postavení největších transnacionálních korporací ve světové ekonomice. Zábývá se výzkumem a vývojem prováděným nadnárodními společnostmi a též fenoménem transferových cen. Třetí kapitola se věnuje přímým zahraničním investicím. Definuje důležité pojmy, popisuje současnou situaci na trhu přímých zahraničních investic, zkoumá faktory jejich umístění a také jejich dopady na zúčastněné ekonomiky.

Viz též: podobná jména autorů
13 PEŠEK, Jan
3 PEŠEK, Jaroslav
10 PEŠEK, Jiří
2 Pešek, J.
6 Pešek, Jakub
13 Pešek, Jan
1 Pešek, Jan,
10 Pešek, Jiří
1 Pešek, Jonáš
5 Pešek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.